Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

LocoMotive Studio z nowym specjalistą od VFX – Bartkiem Rejdychem

Pod koniec lipca do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączył Bartek Rej-dych, obejmując stanowisko VFX artist.
O autorze
0 min czytania 2021-08-05

Rejdych jest związany z branżą postprodukcji od 12 lat. Ukończył  grafikę na Wydziale Sztuki Nowych Mediów w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Swoje doświadczenie zdobywał realizując projekty m.in. dla takich marek jak: Bayer, McDonald, Neckermann, Roche, Calypso.

W LocoMotive Studio dołączy do zespołu VFX artist, w którym będzie pracował nad bieżącymi projektami.  

Jednym z wielu atutów Bartka jest duże doświadczenie w montażu offline. Dodatkowo – jak sam twierdzi – w jego zakres obowiązków wpisuje się dbanie o dobrą atmosferę. Podobnie jak znaczna większość zespołu LocoMotive, uwielbia podróże, fotografię i sport. 

Bartek Rejdych jest kolejną osobą, która w ostatnim czasie dołączyła do teamu LocoMotive. Zasili zespół artystycznym wyczuciem, specjalistyczną wiedzą i eksperckim doświadczeniem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj