Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Sukces wiralowej kampanii Schwarzkopf LIVE i got2b

O autorze
1 min czytania 2021-08-05

Latem prowadzona była kampania promocyjna marek LIVE i got2b. W celu dotarcia do młodej grupy konsumentów Schwarzkopf firmy Henkel przygotował koncept  niestandardowej aktywacji konsumenckiej. Od niedawna na TikToku dostępny jest filtr, za pomocą którego można wirtualnie pofarbować swoje włosy ciekawymi odcieniami z palety #Schwarzkopf LIVE. #matchmyhairchallenge szybko stał się wiralem i osiąga rekordowe wyniki – dzisiaj to już ponad 197 mln wyświetleń! Filtr MatchMyHair będzie aktywny do połowy sierpnia.

 

Lato i wakacje zachęcają do trochę luźniejszego podejścia do kwestii stroju i stylizacji włosów. Poeksperymentować w tym zakresie mogą wszyscy, którzy odpowiedzą na wyzwanie #matchmyhairchallenge i skorzystają ze specjalnego filtra na TikToku, który jest aktywny do połowy sierpnia. Pozwala on pofarbować włosy ciekawymi odcieniami z palety #Schwarzkopf LIVE. Akcja błyskawicznie stała się wiralem.

Skierowana do młodych ludzi kampania marek LIVE i got2b prowadzona jest na wielu płaszczyznach, począwszy od aktywacji sklepowej na terenie całego kraju z konkursem konsumenckim, przez współpracę z influencerami i streamerami na Twitchu, aż po odnoszący spektakularne sukcesy hasztag oraz kampanię digitalową na TikToku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wierzyliśmy, że ta kampania ma bardzo duży potencjał, ale sukces wiralowy przeszedł nasze oczekiwania. Cieszę się, że udało nam się równocześnie zaoferować konsumentom sposób na dobrą zabawę i w innowacyjny sposób promować marki naszych produktów do koloryzacji i stylizacji włosów. Mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy na ulicach jeszcze więcej osób z pięknymi kolorowymi i wystylizowanymi włosami – powiedziała Aleksandra Żółkowska, Beauty Care Henkel Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja była wspierana przez czterech polskich influencerów: Marlenę Sojkę, Havanię, Kubę Norka i Dominika Rupińskiego, którzy w sumie mają ponad 12 milionów obserwujących. Na potrzeby challengu stworzyli oni oryginalne filmy, które konsumenci mogli później odtworzyć, a następnie sami nagrywać swoje kolorowe stylizacje. Co ciekawe TikTokowego filtra MatchMyHair używali internauci w każdym wieku.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się