Sukces wiralowej kampanii Schwarzkopf LIVE i got2b

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sukces wiralowej kampanii Schwarzkopf LIVE i got2b

Latem prowadzona była kampania promocyjna marek LIVE i got2b. W celu dotarcia do młodej grupy konsumentów Schwarzkopf firmy Henkel przygotował koncept  niestandardowej aktywacji konsumenckiej. Od niedawna na TikToku dostępny jest filtr, za pomocą którego można wirtualnie pofarbować swoje włosy ciekawymi odcieniami z palety #Schwarzkopf LIVE. #matchmyhairchallenge szybko stał się wiralem i osiąga rekordowe wyniki – dzisiaj to już ponad 197 mln wyświetleń! Filtr MatchMyHair będzie aktywny do połowy sierpnia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Lato i wakacje zachęcają do trochę luźniejszego podejścia do kwestii stroju i stylizacji włosów. Poeksperymentować w tym zakresie mogą wszyscy, którzy odpowiedzą na wyzwanie #matchmyhairchallenge i skorzystają ze specjalnego filtra na TikToku, który jest aktywny do połowy sierpnia. Pozwala on pofarbować włosy ciekawymi odcieniami z palety #Schwarzkopf LIVE. Akcja błyskawicznie stała się wiralem.

Skierowana do młodych ludzi kampania marek LIVE i got2b prowadzona jest na wielu płaszczyznach, począwszy od aktywacji sklepowej na terenie całego kraju z konkursem konsumenckim, przez współpracę z influencerami i streamerami na Twitchu, aż po odnoszący spektakularne sukcesy hasztag oraz kampanię digitalową na TikToku.

– Wierzyliśmy, że ta kampania ma bardzo duży potencjał, ale sukces wiralowy przeszedł nasze oczekiwania. Cieszę się, że udało nam się równocześnie zaoferować konsumentom sposób na dobrą zabawę i w innowacyjny sposób promować marki naszych produktów do koloryzacji i stylizacji włosów. Mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy na ulicach jeszcze więcej osób z pięknymi kolorowymi i wystylizowanymi włosami – powiedziała Aleksandra Żółkowska, Beauty Care Henkel Polska.

Akcja była wspierana przez czterech polskich influencerów: Marlenę Sojkę, Havanię, Kubę Norka i Dominika Rupińskiego, którzy w sumie mają ponad 12 milionów obserwujących. Na potrzeby challengu stworzyli oni oryginalne filmy, które konsumenci mogli później odtworzyć, a następnie sami nagrywać swoje kolorowe stylizacje. Co ciekawe TikTokowego filtra MatchMyHair używali internauci w każdym wieku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij