Aplikacja festiwalu Audioriver od Time For Friends

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Aplikacja festiwalu Audioriver od Time For Friends

Agencja marketingowa Time For Friends specjalizująca się w budowaniu komunikacji dla firm przy wykorzystaniu potencjału szeroko pojętej sceny muzycznej i kampanii lifestyle ugruntowała sobie także pozycję w świecie nowych technologii. Wychodząc od własnego produktu, jakim jest aplikacja Tango – intuicyjny agregat kulturalnych i eventowych treści – otworzyła możliwość technicznej współpracy z jednym z największych festiwali w Polsce – Audioriver.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Audioriver jest jednym z największych festiwali na polskiej scenie muzycznej, a najważniejszym jeśli chodzi o muzykę elektroniczną. Wydarzenie od lat przyciąga tysiące fanów nie tylko z Polski, ale i całej Europy. Na czas imprezy Płock zamienia się w klubowe centrum Polski, a poza sezonem event „zabiera głos” w celu rozwoju branży muzycznej, organizując m.in. konferencje branżowe. Swoją markę płocki festiwal buduje od 15 lat zaskakując innowacyjnością w każdym kolejny roku. Dlatego też organizatorzy zwrócili się do agencji Time For Friends, aby w nowym sezonie dać swoim fanom jeszcze jedno narzędzie. 

– Stworzenie aplikacji dla festiwalu Audioriver było rozwojowym przedsięwzięciem dla naszego zespołu technologicznego. Opierając się o wypracowane narzędzia na bazie modułu aplikacji Tango Fanzone oraz biorąc pod uwagę potrzeby płockiego wydarzenia, zbudowaliśmy innowacyjny agregat treści dla odbiorcy, ułatwiający dotarcie do informacji i komunikację organizatora z festiwalowiczem – wyjaśnia Konrad Kubaczewski, Prezes Zarządu i CEO Time For Friends.

– Znając rozwiązania agencji Time for Friends i aplikację Tango, a także ze względu na nasze nowoczesne spojrzenie na potencjał nowych technologii, zdecydowaliśmy się na współpracę w zakresie stworzenia dedykowanego narzędzia dla naszego festiwalu. Aplikacja Audioriver to konkurencyjna inicjatywa, zbudowana po to, aby zrzeszać społeczność festiwalu, a także przez cały rok dostarczać naszym fanom muzycznych treści, newsów i innych niezbędnych informacji na temat naszego wydarzenia. Aplikacja będzie również bezpośrednim kanałem komunikacji z naszymi uczestnikami – mówi Piotr Orlicz, organizator festiwalu Audioriver.

Takie wydarzenie wymagało agregatu festiwalowych treści, dlatego w tym roku wraz z organizatorami agencja zbudowała specjalne narzędzie porządkujące wszystkie elementy festiwalu. Aplikacja zawierała harmonogram imprezy, najważniejsze informacje, treści newsowe i ciekawostki agregowane z portali newsowych Rytmy.pl oraz Muno.pl.  Pełniła też funkcje marketingowe, ułatwiając dostęp do zakupu biletu czy sklepu z “merchem”. Tym samym stała się niezbędnym narzędziem podczas korzystania z atrakcji wydarzenia, a tym samym - przyjaznym i łatwo dostępnym przewodnikiem.

W 2021 roku festiwal Audioriver odbył się w zmienionej formie przenosząc centrum wydarzeń do płockiego parku przy ul. Mostowej. Bilety sprzedawane były zgodnie z aktualnym reżimem sanitarnym. Wydarzenie poza występami artystów z Polski i zagranicy, było wzbogacone o panele dyskusyjne i spotkania z przedstawicielami sceny muzycznej.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij