IKEA Retail Polska z nowym country digital managerem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
IKEA Retail Polska z nowym country digital managerem

W sierpniu 2021 roku Piotr Hołownia dołączył do zespołu IKEA Retail Polska, obejmując stanowisko country digital managera.

W IKEA, jako country digital manager, Piotr Hołownia będzie odpowiedzialny za transformację cyfrową marki oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań digitalowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Piotr Hołownia ukończył studia na Uniwersytecie Warszawskim, w Wyższej Szkole Zarządzania oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od lat pasjonuje się agile’owymi metodami współpracy, jest entuzjastą innowacji, rozwiązań cyfrowych i tworzenia wartości biznesowej dzięki nowym technologiom.

Doświadczenie zawodowe zdobywał między innymi w T-Mobile Polska, gdzie odpowiadał za budowanie i wdrażanie produktów oraz rozwiązań dla klientów detalicznych i biznesowych. Wcześniej, w bankowości i finansach, wdrażał i rozwijał platformy bankowości elektronicznej oraz e-commerce.

Bezpośrednią przełożoną nowego country digital managera, będzie Karin Sköld, prezeska IKEA Retail Polska i dyrektorka ds. Zrównoważonego Rozwoju.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij