Tommy Hilfiger i Romeo Hunte odtwarzają kultowe style w kapsułowej kolekcji TommyXRomeo

Kapsułowa kolekcja „TommyXRomeo”, stworzona wspólnie z projektantem z Brooklynu i podopiecznym Tommiego – Romeo Hunte, odtwarza, łączy i na nowo przedstawia to, co najlepsze z archiwum marki.
O autorze
2 min czytania 2021-08-18

Tommy Hilfiger przedstawia kolekcje kapsułową TommyXRomeo, zaprojektowaną wspólnie przez Tommy’ego Hilfigera i projektanta z Brooklynu oraz wieloletniego podopiecznego Tommiego – Romeo Hunte. Kolekcja wykorzystuje charakterystyczne dla Romeo Hunte techniki dekonstrukcji, tak aby zrekonstruować, złączyć i na nowo przedstawić kultowe style. Kolekcja jest wyrafinowana, ale jednocześnie mocna, każdy element z kolekcji łączy manhattański styl z brooklyńskim streetwearem, dodatkowo wyróżnia się wyjątkowymi materiałami i wysokim kunsztem, ukazując pasję do detali, która łączy zarówno Romeo Hunte, jak i markę Tommy Hilfiger.

Kolekcja kapsułowa TommyXRomeo jest częścią ambitnego programu People’s Place – trzyfilarowej platformy, której misją jest promowanie reprezentacji mniejszości w modzie. 

– Jako młody, rozwijający się projektant, miałem szczęście być prowadzony przez inspirujące osoby, które miały ogromny wpływ na moją karierę. Z pasją przekazuję to dalej, będąc mentorem dla następnej generacji utalentowanych projektantów. Wspieram i współpracuję z Romeo Hunte od ponad pięciu lat. Jest jednym z tych naprawdę wyjątkowych nowicjuszy – kimś, kto wiesz, że będzie miał ogromny wpływ na tę branżę, gdy tylko zobaczysz jego prace. Jestem naprawdę dumny z naszej kapsułowej kolekcji – to miejsce spotkania naszych dwóch światów, a zarazem przekazywanie głosu następnej generacji twórców. Poprzez program People’s Place chcemy dać im prawdziwą platformę do zabłyśnięcia  – powiedział Tommy Hilfiger.

– Od wielu lat Tommy był dla mnie bardzo wspierającym mentorem. Fundamentalną częścią mojego projektowego DNA stanowi „ponowne odkrywanie”, więc przesuwanie granic archiwalnych projektów marki Tommy Hilfiger było dla mnie niezwykle kreatywnym i ważnym doświadczeniem. Chcieliśmy również przenieść tę koncepcję dalej, rzucając wyzwanie statusowi quo, obejmującemu proces projektowania, po kampanię i ekipę, tak aby na nowo wyobrazić sobie i zdefiniować przyszłość projektowania. Jestem naprawdę dumny z tego, co osiągnęliśmy i mam nadzieję, że zainspirujemy tym kolejne pokolenie talentów do spełniania wielkich marzeń – powiedział Romeo Hunte.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanii nakręconej w Londynie występują modele: Ikram Abdi Omar, Aaliyah Hydes, Hidetatsu Takeuchi i Babacar N’Doye, a w skład ekipy kampanii wchodzą:

  • Ronan Mckenzie (@ronanksm): Fotograf, stylista, kurator i założyciel Home, galerii i przestrzeni eventowej, budującej rozpoznawalność artystów BIPOC.
  • Nathan Klein (@nathankleinstyling): Stylista, którego filozofia stylizacji odzwierciedla jego zróżnicowane kulturowo pochodzenie z czasów dorastania w Londynie w Wielkiej Brytanii.
  • Amidat Giwa (@am_stagrams): Stylistka fryzur, której klientami są marki premium i tworząca międzynarodowe publikacje modowe.
  • Megumi Matsuno (@megumi.matsuno): Wizażystka, która współpracowała z wieloma światowymi markami.

Przyjaciele i obserwatorzy marki są zapraszani do rozmowy w mediach społecznościowych za pomocą #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, #RomeoHunte i @RomeoHunte.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja kapsułowa TommyXRomeo jesień 2021 będzie dostępna od 12 sierpnia 2021 r. na tommy.com oraz na RomeoHunte.com.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się