Podlaskie rusza z nową kampanią online „Podlaskie Zasady Pracy” skierowaną do zapracowanych mieszkańców dużych miast

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Podlaskie rusza z nową kampanią online „Podlaskie Zasady Pracy” skierowaną do zapracowanych mieszkańców dużych miast

Najnowsza kampania województwa podlaskiego przypomina zapracowanym mieszkańcom dużych miast o tym, co jest największym wyróżnieniem regionu: o unikatowej naturze, która zasila i przewraca równowagę.

Kampania wystartowała w połowie sierpnia 2021 r., realizowana jest w kanałach SM województwa: na Facebooku oraz na LinkedInie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Do grupy docelowej docieramy naturalnie”

Kampania, posługując się „językiem korporacji”, nawiązuje do codzienności pracy w dużych firmach, pełnej ASAPów, osiągania targetów i ciągłych powiadomień. Te pojęcia, zestawione ze światem natury regionu, nabierają nowego znaczenia, układając się w „Podlaskie Zasady Pracy.”

„Zgodnie ze swoją naturą”

Region od kilku lat komunikuje się hasłem: „Podlaskie. Zasilane naturą”. Łączy bogatą, pierwotną naturę z innymi obszarami – jak technologie, biznes, sztuka, nauka – udowadniając, jak ważnym i naturalnym (!) elementem każdej sfery życia jest bliski kontakt z przyrodą. Bo natura leży… w naszej naturze!

„Posłuchaj, jak wzywa Cię natura”

Obecnie trudno złapać uwagę wymagającej grupy odbiorców wyłącznie ładną pocztówką. Stąd poszukiwanie nowych kontekstów i ujęć, które zarezonują w konkretnej grupie. Stąd też wybór kanału: LinkedIn, czyli platformy zdominowanej przez profesjonalistów, pracowników dużych firm z dużych metropolii.

Kampania spotkała się z pozytywnym przyjęciem przez przez odbiorców, którzy trafnie odczytują mrugnięcie okiem i gry słowne inspirowane „korpo-mową”. Co cieszy najbardziej, wchodzą też w dialog utrzymując styl komunikacji: „Podlaskie nie forwarduje”, „Polecamy włączenie trybu leśnego w stylu ASAP-free i honey-based!”.

Kampania została zrealizowana na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Za koncepcję i realizację odpowiada agencja White Bits.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij