TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Answear.com wybiera Havas PR Warsaw

Z początkiem września do grona klientów Havas PR Warsaw dołącza Answear.com – pierwszy polski multibrandowy sklep internetowy oferujący ubrania, obuwie i dodatki w siedmiu krajach: Polsce, Ukrainie, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii oraz na Węgrzech.
O autorze
1 min czytania 2021-08-26

W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za prowadzenie biura prasowego, wsparcie komunikacyjne marki oraz bieżącą obsługę PR. Ponadto będzie wspierać Answear.com w opracowaniu i realizacji nowych projektów wizerunkowych.

– Answear.com to jedna z wiodących marek w branży e-commerce, która w swoich kampaniach podejmuje ważne społecznie tematy. Cieszymy się, że będziemy mogli wspierać tę firmę w ambitnych projektach komunikacyjnych w Polsce, a z czasem także na innych rynkach na których obecna jest marka – mówi Tomasz Lis managing director w Havas PR Warsaw.

Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 350 światowych marek. W ofercie można znaleźć kolekcje damskie, męskie oraz dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 7 rynkach – od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy AnswearClub, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj