TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pierwsza kampania reklamowa marki Cedrob

„Czasami myślisz, że to nic złego, ale wtedy pojawia się on…” – to zapowiedź nowego superbohatera, promującego wędliny drobiowe Z Kurnej Półki. Rusza pierwsza kampania reklamowa marki Cedrob, a jej brand hero pojawi się od 30 sierpnia w reklamach telewizyjnej, internetowej oraz prasowej.
O autorze
2 min czytania 2021-08-30

– Przedstawiamy konsumentom linię Z Kurnej Półki, która odpowiada na kluczowe trendy – to produkty z polskiego kurczaka, o prostym składzie i w wygodnym opakowaniu. To pierwsza kampania reklamowa, w której pokażemy odważny koncept kreatywny oparty na postaci Pana Koguta, naszego nowego brand hero, strażnika jakości w codzienności – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. Strategii i Rozwoju w Zakładach Mięsnych Silesia.

Pan Kogut czuwa nad jakością wybieranych przez nas produktów i udowadnia, że codzienne wybory mogą być zdrowe, nawet gdy nie mamy czasu. Przypomina, że to, co jemy, ma znaczenie dla naszego zdrowia i samopoczucia. Pan Kogut pojawi się jako główny bohater reklamy telewizyjnej – kampania Cedrob Z Kurnej Półki wystartuje jednocześnie z emisją dwóch spotów. Każdy z nich w wersji 15′ i 30′ sekundowej będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Kampania będzie prowadzona również w mediach społecznościowych, portalach internetowych, prasie i formatach POS. 

– Jak wynika z przeprowadzonego na nasze zlecenie badania IPSOS, Polacy najczęściej spożywają wędliny na kanapce – to 54% udziału we wszystkich okazjach łącznie. Może się wydawać, że to wniosek oczywisty, jednak badania pokazały równocześnie, że żadna z marek dotychczas nie związała się z tą okazją, dlatego w kampanii przekonujemy konsumentów do wyboru na kanapkę właśnie wędliny drobiowej Z Kurnej Półki – mówi Marietta Stefaniak.

Konsumenci już teraz mogą znaleźć wędliny Cedrob Z Kurnej Półki w największych sieciach handlowych w Polsce, w handlu detalicznym i na platformie Allegro.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wędliny Z Kurnej Półki wyróżnia również filozofia stojąca u podstaw koncernu Cedrob, którego jesteśmy częścią – „od ziarna do stołu”. Bazujemy na polskim kurczaku największego w kraju producenta drobiu – wskazuje Marietta Stefaniak. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W linii Cedrob Z Kurnej Półki oferowany jest szeroki wybór wędlin drobiowych o prostym składzie (jedynie przyprawione mięso z kurczaka i peklosól): kurczak gotowany, szynkowa z fileta i krakowska dostępne są m.in. w batonach i plastrach w 100 g i 250 g (tzw. family pack). W linii znajduje się też Przekąska Z Kurnej Półki – pierwsza w Polsce przekąska czysto drobiowa o prostym składzie w gramaturze 100 g. Całe portfolio, do którego należą też myśliwska z piersią, kiełbasa z piersią, kiełbasa wiejska, pierś delikatna, śląska z piersią i pasztet, dostosowane jest zarówno do handlu nowoczesnego, jak i tradycyjnego.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzeniu Pana Koguta jako brand hero, wędliny Z Kurnej Półki znajdą jeszcze większe uznanie wśród konsumentów i przyczynią się do zdrowszych wyborów żywieniowych części Polaków – podsumowuje Marietta Stefaniak.