Pierwsza kampania reklamowa marki Cedrob

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pierwsza kampania reklamowa marki Cedrob

„Czasami myślisz, że to nic złego, ale wtedy pojawia się on…” – to zapowiedź nowego superbohatera, promującego wędliny drobiowe Z Kurnej Półki. Rusza pierwsza kampania reklamowa marki Cedrob, a jej brand hero pojawi się od 30 sierpnia w reklamach telewizyjnej, internetowej oraz prasowej.

– Przedstawiamy konsumentom linię Z Kurnej Półki, która odpowiada na kluczowe trendy – to produkty z polskiego kurczaka, o prostym składzie i w wygodnym opakowaniu. To pierwsza kampania reklamowa, w której pokażemy odważny koncept kreatywny oparty na postaci Pana Koguta, naszego nowego brand hero, strażnika jakości w codzienności – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. Strategii i Rozwoju w Zakładach Mięsnych Silesia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pan Kogut czuwa nad jakością wybieranych przez nas produktów i udowadnia, że codzienne wybory mogą być zdrowe, nawet gdy nie mamy czasu. Przypomina, że to, co jemy, ma znaczenie dla naszego zdrowia i samopoczucia. Pan Kogut pojawi się jako główny bohater reklamy telewizyjnej – kampania Cedrob Z Kurnej Półki wystartuje jednocześnie z emisją dwóch spotów. Każdy z nich w wersji 15' i 30' sekundowej będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD. Kampania będzie prowadzona również w mediach społecznościowych, portalach internetowych, prasie i formatach POS. 

– Jak wynika z przeprowadzonego na nasze zlecenie badania IPSOS, Polacy najczęściej spożywają wędliny na kanapce – to 54% udziału we wszystkich okazjach łącznie. Może się wydawać, że to wniosek oczywisty, jednak badania pokazały równocześnie, że żadna z marek dotychczas nie związała się z tą okazją, dlatego w kampanii przekonujemy konsumentów do wyboru na kanapkę właśnie wędliny drobiowej Z Kurnej Półki – mówi Marietta Stefaniak.

Konsumenci już teraz mogą znaleźć wędliny Cedrob Z Kurnej Półki w największych sieciach handlowych w Polsce, w handlu detalicznym i na platformie Allegro.

– Wędliny Z Kurnej Półki wyróżnia również filozofia stojąca u podstaw koncernu Cedrob, którego jesteśmy częścią – „od ziarna do stołu”. Bazujemy na polskim kurczaku największego w kraju producenta drobiu – wskazuje Marietta Stefaniak. 

W linii Cedrob Z Kurnej Półki oferowany jest szeroki wybór wędlin drobiowych o prostym składzie (jedynie przyprawione mięso z kurczaka i peklosól): kurczak gotowany, szynkowa z fileta i krakowska dostępne są m.in. w batonach i plastrach w 100 g i 250 g (tzw. family pack). W linii znajduje się też Przekąska Z Kurnej Półki – pierwsza w Polsce przekąska czysto drobiowa o prostym składzie w gramaturze 100 g. Całe portfolio, do którego należą też myśliwska z piersią, kiełbasa z piersią, kiełbasa wiejska, pierś delikatna, śląska z piersią i pasztet, dostosowane jest zarówno do handlu nowoczesnego, jak i tradycyjnego.

– Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzeniu Pana Koguta jako brand hero, wędliny Z Kurnej Półki znajdą jeszcze większe uznanie wśród konsumentów i przyczynią się do zdrowszych wyborów żywieniowych części Polaków – podsumowuje Marietta Stefaniak.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij