TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sportowa marka Gym Glamour świętuje 5. urodziny

Gym Glamour – sportowa marka odzieżowa, która powstała dla kobiet i wspólnie z nimi – świętuje swoje 5. urodziny. Huczna impreza odbyła się w samym centrum Warszawy, w restauracji Swing.
O autorze
1 min czytania 2021-09-02

Na przestrzeni 5 lat marka Gym Glamour zrewolucjonizowała modę fitness w Polsce. Na rynku nareszcie pojawiła się propozycja wygodnych produktów, z wysokiej jakości materiałów, które efektownie podkreślają kobiecą siłę i wytrzymałość, a jednocześnie posiadają wysokie walory estetyczne. Momentem przełomowym w rozwoju marki było wprowadzenie pierwszej kolekcji bezszwowej. Popularność produktu zaprocentowała nawiązaniem współpracy z jedną z największych polskich influencerek – Deynn.

Gym Glamour jest jedną z pierwszych marek modowych, która wykorzystuje na taką skalę potencjał social mediów. Gym Glamour Girls reprezentują liczne oblicza kobiecości, cały wachlarz temperamentów i charakterów. Stworzyły otwartą społeczność, której symbolem stało się logo Gym Glamour.

– Wsłuchujemy się w opinie i liczne podpowiedzi klientek, które oceniają produkty Gym Glamour. Fanki marki doskonale wiedzą, że liczymy się z ich zdaniem i mają bezpośredni wpływ na tworzone kolekcje. Często pracujemy nad produktami o które proszą nasze obserwatorki. Istotnym elementem naszej komunikacji jest rozbudowany team influencerek, który pomaga nam spojrzeć na produkt oczami różnych kobiet. Wspólnie tworzymy tematyczny content i pokazujemy nasze produkty również w oderwaniu od ćwiczeń i siłowni. Zacieramy granice między odzieżą sportową a casualową – mówi Anna Gontarek, specjalistka ds. marketingu w Gym Glamour.

Urodzinowa impreza była dla Gym Glamour Girls wyjątkową okazją do spotkania. Oprócz ambasadorki marki – Deynn – w warszawskim klubie Swing pojawiło się całe grono zaprzyjaźnionych z Gym Glamour influencerek.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj