Nie o łatwy w czyszczeniu materiał czy uniwersalny kolor – w wybieraniu produktów dla najmłodszych chodzi o to, żeby buty się im podobały. Eobuwie.pl prezentuję kampanię BACKTOSCHOOL, w której głos oddaje… butom! Co mówią o swoich właścicielach i ich potrzebach? Krótki spot jest częścią cyklu, który zabiera nas do świata obuwia.
Spot powstał w oparciu o insighty konsumenckie usłyszane w zrealizowanych przez eobuwie.pl jakościowych badaniach opinii, codziennych rozmowach z konsumentami na infolinii firmy. Kampania realizowana jest w całości w internecie i dostępna na kilkunastu rynkach europejskich. Opiera się na różnej długości formatach wideo, kampanii displayowej oraz materiałach w mediach społecznościowych. Dodatkowo promocję wspierają działania z influencerami, realizowane we współpracy z agencją digitalową Buzzgrow.
Zobacz również
To pierwszy etap zaplanowanej na dłuższy okres komunikacji, która ma zwiększać znajomość marki, nie tylko podkreślając szerokość i różnorodność oferty, ale i bliskość z Klientami poprzez ich buty.
Od strony produkcyjnej za kampanię odpowiada OTOFilm oraz Maciej Miloch (PhotoBy).
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]