Jacobs promuje loterię kaw ziarnistych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jacobs promuje loterię kaw ziarnistych

Firma Jacobs Douwe Egberts wystartowała z ogólnopolską loterią kaw ziarnistych marki Jacobs. Organizację loterii powierzono agencji First Line Polska, a planowanie i zakup mediów agencja Havas Media.

Loteria marki Jacobs prowadzona jest pod hasłem Kup ziarna Jacobs i graj o ekspresy Philips”. Przyjmowanie zgłoszeń potrwa od 1 do 30 września 2021 r. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić dowolne opakowanie kawy ziarnistej Jacobs, zachować dowód zakupu i zarejestrować go w formularzu na stronie: www.kawajacobs.pl/grajoekspres. Zgłoszenia biorą udział w codziennej loterii, w której do wygrania jest jeden express Philips LatteGo oraz 10 rocznych zapasów kawy Jacobs.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Loterię wspiera kampania reklamowa, która potrwa do 30 września. W kampanii wykorzystane zostały spoty emitowane w telewizji, kanały digitalowe i social media, jak również materiały POSM w sklepach stacjonarnych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada Hercules Transforming Communication, a za organizację i obsługę loterii FIRST LINE Polska.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij