„Opłaca się być złym” – Netflix ogłasza loterię dla grzesznych fanów serialu

„Opłaca się być złym” – Netflix ogłasza loterię dla grzesznych fanów serialu
Z okazji finałowego sezonu „Lucyfera” Netflix postanowił nagrodzić fanów serialu, którzy podzielą się wiadomością o swoich ulubionych grzechach. Do wygrania są spersonalizowane karty płatnicze dopasowane do konkretnego przewinienia.
O autorze
1 min czytania 2021-09-09

Premierowe odcinki ostatniego, szóstego sezonu serialu „Lucyfer” pojawią się już 10 września na platformie streamingowej. Z tej okazji Netflix połączył siły z agencją Mischief USA i zorganizował dla fanów specjalną loterię, która zachęca do małych grzeszków, dzięki którym… można zyskać dużo.

Do 17 września fani „Lucyfera” mają szansę „zarobić na grzechu” przez udział w loterii prowadzonej w mediach społecznościowych. Netflix zachęca, by w komentarzach na koncie LuciferNetflix na Twitterze i Instagramie podzielić się swoimi ulubionymi grzechami, wybierając spośród siedmiu głównych: obżarstwa, dumy, pożądliwości, gniewu, chciwości, zazdrości i lenistwa, dodatkowo dodając hashtag #sweepstakes.

– Niekoniecznie mówimy, że dobrze jest być złym, ale jeśli tak nie jest, zrównoważ swoje wyrzuty sumienia rozsądnym planowaniem finansowym – skomentował kampanię Kelvin Mulroy, doradca Mischief’s.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

850 zwycięzców otrzyma karty Lucifer Sin Rewards o wartości 250 dolarów, zaprojektowanych tak, by nawiązywać do wskazanych przez uczestników grzechów. W oficjalnym spocie promującym kampanię „Cash in on Sin”  zostały przedstawione projekty kart odzwierciedlające siedem głównych grzechów. Dla grzeszących obżarstwem karta zmienia się w kuszącą tabliczkę czekolady, nagroda dla chciwych przypomina sztabkę złota, a dla grzeszących lenistwem nawiązuje do miękkiej poduszki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS
Z okazji premiery wyczekiwanego ostatniego sezonu serialu „Dom z papieru” Netflix „porwał” twórców spoilerów, aby fani na całym świecie mogli obejrzeć najnowsze odcinki bez zakłóceń.

PS 2
Netflix postawił na nietypową formę reklamowania filmu „Klasyczny horror”. W Mediolanie powstał banner, który straszył przechodniów