Tomasz Karolak wspiera kampanię crowdfundingową Slippers Family

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Tomasz Karolak wspiera kampanię crowdfundingową Slippers Family

Już 27 września br. wystartuje kampania crowdfundingowa polskiej firmy Slippers Family na platformie Beesfund. Firma, która zajmuje się produkcją zdrowotnego, wygodnego i modnego obuwia dla dzieci, chce zebrać fundusze na dalszy rozwój, umożliwiający sprzedawanie miliona par butów dla dzieci rocznie wyłącznie przez internet. Celem emisji akcji jest pozyskanie 2 milionów złotych. Kampanię będzie wspierał Tomasz Karolak, który został ambasadorem marki.


Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od początku swojej działalności Slippers Family stawia na e-commerce i specjalizację w produkcji zdrowotnego obuwia dla dzieci do żłobka, przedszkola, szkoły oraz domu. Od trzech lat dynamika sprzedaży butów Slippers Family w ujęciu rocznym oscyluje od 80 do 100% rok do roku.

– Celem spółki jest zostanie liderem w sprzedaży e-commerce obuwia dla dzieci w Polsce – mówi Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun S.A i twórca marki Slippers Family.

Twarzą emisji akcji i ambasadorem marki został Tomasz Karolak znany m.in. z serialu Rodzinka.pl.

Produkcja w samym sercu Podhala

Linia produkcyjna firmy mieści się w samym sercu Podhala, w Nowym Targu, dawnej potędze obuwniczej PRL miejsca, z którego pochodzą kultowe dziś Relaxy, Sofixy. Obecnie jest to zagłębie zakładów obuwniczych. Obuwie w 100% produkowane jest Polsce. Większość asortymentu tworzona jest ręcznie przez mistrzów szewskich posiadających wieloletnie zawodowe doświadczenie.

Początki w jednym z polskich garaży

Pierwsze kapcie do przedszkola w aż ośmiu wersjach kolorystycznych producent stworzył w wynajętym garażu, który pełnił rolę tymczasowego magazynu. Modele nawiązywały do kolorów zwierząt – m.in. tygrysa, zebry, pantery, koali, żyrafy, czarnej pantery i geparda. Dzieci utożsamiały się ze zwierzątkami, ich ubarwieniem, które miały na butach, traktując kapcie jak swego rodzaju maskotki z charakterem. Wspomniany charakter miał (ma) dodawać odwagi, by zrobić pierwszy krok, a później przekroczyć próg żłobka, przedszkola czy szkoły. Sukcesem obuwia był i jest przemyślany oraz dopracowany fason, a także budzący sympatię dzieci design.

Wizja butów idealnych

W kapciach dzieci spędzają większość dnia, a ich wpływ na prawidłowy rozwój stóp u dziecka jest kluczowy. Obuwie Slippers Family charakteryzuje unikalny, zastrzeżony wzór kapci, które wykonano z trwałych, naturalnych i ekologicznych materiałów bezpiecznych dla dziecka, posiadających certyfikat Oeko-Tex standard 100 (certyfikat świadczy o jakości produktów tekstylnych i włókienniczych, które mają bezpośrednią styczność ze skórą). Produkty firmy bardzo często są z dziećmi od żłobka do szkoły, a w wielu wypadkach wybierane są jako najlepsze buty do nauki chodzenia, wspierające dziecko w stawianiu pierwszych samodzielnych kroków. Obuwie zostało opracowane przy współpracy z lekarzami i specjalistami z dziedziny ortopedii oraz pielęgnacji stóp.

Zapowiedź startu kampanii na platformie beesfund: https://beesfund.com/wkrotce/slippersfamily.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij