Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tomasz Karolak wspiera kampanię crowdfundingową Slippers Family

O autorze
2 min czytania 2021-09-09

Już 27 września br. wystartuje kampania crowdfundingowa polskiej firmy Slippers Family na platformie Beesfund. Firma, która zajmuje się produkcją zdrowotnego, wygodnego i modnego obuwia dla dzieci, chce zebrać fundusze na dalszy rozwój, umożliwiający sprzedawanie miliona par butów dla dzieci rocznie wyłącznie przez internet. Celem emisji akcji jest pozyskanie 2 milionów złotych. Kampanię będzie wspierał Tomasz Karolak, który został ambasadorem marki.


Od początku swojej działalności Slippers Family stawia na e-commerce i specjalizację w produkcji zdrowotnego obuwia dla dzieci do żłobka, przedszkola, szkoły oraz domu. Od trzech lat dynamika sprzedaży butów Slippers Family w ujęciu rocznym oscyluje od 80 do 100% rok do roku.

– Celem spółki jest zostanie liderem w sprzedaży e-commerce obuwia dla dzieci w Polsce – mówi Marek Sołtyk, prezes zarządu Shoes for Fun S.A i twórca marki Slippers Family.

Twarzą emisji akcji i ambasadorem marki został Tomasz Karolak znany m.in. z serialu Rodzinka.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkcja w samym sercu Podhala

Linia produkcyjna firmy mieści się w samym sercu Podhala, w Nowym Targu, dawnej potędze obuwniczej PRL miejsca, z którego pochodzą kultowe dziś Relaxy, Sofixy. Obecnie jest to zagłębie zakładów obuwniczych. Obuwie w 100% produkowane jest Polsce. Większość asortymentu tworzona jest ręcznie przez mistrzów szewskich posiadających wieloletnie zawodowe doświadczenie.

Początki w jednym z polskich garaży

Pierwsze kapcie do przedszkola w aż ośmiu wersjach kolorystycznych producent stworzył w wynajętym garażu, który pełnił rolę tymczasowego magazynu. Modele nawiązywały do kolorów zwierząt – m.in. tygrysa, zebry, pantery, koali, żyrafy, czarnej pantery i geparda. Dzieci utożsamiały się ze zwierzątkami, ich ubarwieniem, które miały na butach, traktując kapcie jak swego rodzaju maskotki z charakterem. Wspomniany charakter miał (ma) dodawać odwagi, by zrobić pierwszy krok, a później przekroczyć próg żłobka, przedszkola czy szkoły. Sukcesem obuwia był i jest przemyślany oraz dopracowany fason, a także budzący sympatię dzieci design.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wizja butów idealnych

W kapciach dzieci spędzają większość dnia, a ich wpływ na prawidłowy rozwój stóp u dziecka jest kluczowy. Obuwie Slippers Family charakteryzuje unikalny, zastrzeżony wzór kapci, które wykonano z trwałych, naturalnych i ekologicznych materiałów bezpiecznych dla dziecka, posiadających certyfikat Oeko-Tex standard 100 (certyfikat świadczy o jakości produktów tekstylnych i włókienniczych, które mają bezpośrednią styczność ze skórą). Produkty firmy bardzo często są z dziećmi od żłobka do szkoły, a w wielu wypadkach wybierane są jako najlepsze buty do nauki chodzenia, wspierające dziecko w stawianiu pierwszych samodzielnych kroków. Obuwie zostało opracowane przy współpracy z lekarzami i specjalistami z dziedziny ortopedii oraz pielęgnacji stóp.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Zapowiedź startu kampanii na platformie beesfund: https://beesfund.com/wkrotce/slippersfamily.