Na początku września Milka wystartowała z nową, kreatywną kampanią, w której konsumenci mogą podzielić się swoim przepisem na idealne kompozycje ulubionych smaków. Każdy z uczestników może puścić wodze fantazji i wybrać połączenie najbardziej oryginalnych smaków z całego świata. Polska truskawka, austriackie precle czy meksykański popcorn? A może połączenie wszystkich tych smaków na raz? Za pomocą dedykowanego kreatora smaków z łatwością można połączyć dobrze znany smak Milki z ulubionymi dodatkami.
Aby wziąć udział w zabawie wystarczy wejść na stronę www.kreatormilka.pl, a następnie przygotować swoją własną czekoladę, wybierając ulubione smaki z listy kilkudziesięciu dostępnych składników. Na koniec kreator daje możliwość również zabawy słowem, polegającej na nazwaniu swojej spersonalizowanej tabliczki. Propozycje można zgłaszać do 30 września.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To jednak nie wszystko! Do współpracy przy projekcie marka zaprosiła cztery znane osoby nie bojące się wyzwań. Ich zadaniem będzie wybór najlepszych czekolad oraz samodzielne stworzenie i wypróbowanie ich! Wśród nich znajdą się Marcin Prokop, który nawiązał współpracę z marką przy okazji emitowanego od kwietnia programu „Miłe Wieści”, a także influencerzy: Magda Bereda, Jan Dąbrowski (JDabrowsky) oraz Remigiusz Wierzgoń (reZigiusz). To właśnie oni wybiorą cztery zwycięskie smaki.
Za globalną koncepcję i kreację kampanii oraz stworzenie Kreatora Smaku odpowiada agencja WPP All Stars, a adaptację powyższych na polski rynek agencja Ogilvy. Zakupem mediów w ramach kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
Słuchaj podcastu NowyMarketing