TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PZU rozszerza współpracę z Leo Burnett Warszawa

Agencja Leo Burnett Warszawa wygrała kolejny przetarg rozpisany przez PZU i będzie współpracować liderem rynku ubezpieczeniowego także w zakresie trade marketingu oraz szeroko rozumianych działań BTL.
O autorze
0 min czytania 2021-09-09

Agencja rozpoczęła pracę dla PZU jesienią ubiegłego roku, gdy wygrała przetarg na realizację projektów w obszarze ATL i digital.

– Jest mi niezmiernie miło poinformować, że po niecałym roku od rozpoczęcia współpracy w zakresie ATL, PZU zdecydowało o ponownym zaproszeniu nas do przetargu, tym razem dotyczącego BTL, który wygraliśmy. Bardzo dziękujemy za okazane zaufanie i zauważenie wysiłku włożonego przez zespół Leo Burnett Warszawa w budowanie efektywnej komunikacji. Praca dla jednej z najbardziej rozpoznawanych polskich marek jest dla nas wyróżnieniem. Dołożymy starań by i tym razem wygrany przetarg stał się fundamentem długotrwałej kooperacji – powiedziała Hanna Jackowska, Managing Director Leo Burnett Warszawa.