Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Katarzyna Jędrek-Giza awansowała na stanowisko Account Director w 24/7Communication

Z początkiem września br. Katarzyna Jędrek-Giza awansowała w strukturach agencji 24/7Communication i objęła stanowisko Account Director.
O autorze
1 min czytania 2021-09-13

Katarzyna z branżą PR związana jest od ponad dekady, w agencji 24/7Communication pracuje od 2013 roku. To doświadczona menadżerka i doradczyni w zakresie komunikacji korporacyjnej i produktowej. Odpowiadała za doradztwo wizerunkowe, w tym kryzysowe, dla polskich i międzynarodowych marek oraz firm. Jest specjalistką w zakresie employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz zrównoważonego rozwoju. Zarządza zespołem kilkunastu konsultantów, z którymi z sukcesem rozwija w ramach struktur agencyjnych praktykę dóbr konsumenckich oraz handlu detalicznego.

W nowej roli – jako Account Director – będzie odpowiadała za zarządzanie i rozwój strategicznych projektów komunikacji korporacyjnej oraz new business sektora FMCG, jak również nadzorowała i wspierała pracę zespołów klienckich w realizacji bieżących zadań.

W swojej karierze realizowała projekty m.in. dla: McDonald’s Polska, Coca-Cola Poland Services, Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie, Lidl Polska, Salony Agata, Maspex, Bosch, Groupe SEB.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj