Katarzyna Jędrek-Giza awansowała na stanowisko Account Director w 24/7Communication

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Jędrek-Giza awansowała na stanowisko Account Director w 24/7Communication

Z początkiem września br. Katarzyna Jędrek-Giza awansowała w strukturach agencji 24/7Communication i objęła stanowisko Account Director.

Katarzyna z branżą PR związana jest od ponad dekady, w agencji 24/7Communication pracuje od 2013 roku. To doświadczona menadżerka i doradczyni w zakresie komunikacji korporacyjnej i produktowej. Odpowiadała za doradztwo wizerunkowe, w tym kryzysowe, dla polskich i międzynarodowych marek oraz firm. Jest specjalistką w zakresie employer brandingu, komunikacji wewnętrznej oraz zrównoważonego rozwoju. Zarządza zespołem kilkunastu konsultantów, z którymi z sukcesem rozwija w ramach struktur agencyjnych praktykę dóbr konsumenckich oraz handlu detalicznego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W nowej roli – jako Account Director – będzie odpowiadała za zarządzanie i rozwój strategicznych projektów komunikacji korporacyjnej oraz new business sektora FMCG, jak również nadzorowała i wspierała pracę zespołów klienckich w realizacji bieżących zadań.

W swojej karierze realizowała projekty m.in. dla: McDonald’s Polska, Coca-Cola Poland Services, Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie, Lidl Polska, Salony Agata, Maspex, Bosch, Groupe SEB.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij