Maciej Zakościelny twarzą kosmetyków dla mężczyzn True men skin care

Maciej Zakościelny zaangażuje się w rozwój polskiej pielęgnacyjnej marki dla mężczyzn True men skin care. Znany aktor filmowy, teatralny i telewizyjny został twarzą i ambasadorem marki, której właścicielem jest spółka FerrumLabs.
O autorze
2 min czytania 2021-09-14

Maciej Zakościelny twarzą kosmetyków dla mężczyzn

Wsparcie marki przez Zakościelnego towarzyszy trwającej zbiórce crowdinvestingowej na platformie Beesfund, w ramach której każdy może dołączyć do wspomnianego projektu i stać się współudziałowcem marki True men skin care. 

True™ men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach. Filozofia marki zakłada tworzenie kosmetyków zapewniających prosty, co-dzienny rytuał pielęgnacyjny, opartych na wiedzy oraz osiągnięciach biotechnologii i nauki. Produkty są w 100% wegańskie, nietestowane na zwierzętach oraz wolne od budzących kontrowersje składników: olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu.

Pomysłodawcą i właścicielem marki jest doświadczony biznesmen Maciej Adamaszek. Będąc entuzjastą sportu i zdrowego trybu życia, z wiekiem zaczął on zwracać coraz większą uwagę nie tylko na swoją kondycję fizyczną, ale także na wygląd i stan skóry twarzy. Do swojej koncepcji oraz wizji rozwoju przekonał Macieja Zakościelnego.

– Cieszę się, że stałem się częścią True men skin care i wraz z Maciejem Adamaszkiem będę współpracował przy tworzeniu tej marki. Jestem przekonany, że rozwój branży męskiej pielęgnacji, który w ostatnich latach mogliśmy obserwować na Zachodzie, będzie następował i u nas. Poza możliwością wejścia w perspektywiczną niszę branżową nie bez znaczenia dla mojej decyzji był także proekologiczny aspekt produkcyjny kosmetyków oraz ich wysoka jakość. Znalazłem produkt dla siebie – mówi Maciej Zakościelny.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Radości ze współpracy z aktorem nie ukrywa Maciej Adamaszek, który uważa, że wejście w projekt Macieja Zakościelnego potwierdza ogromny potencjał marki, która dopiero kilka miesięcy temu przebojem zadebiutowała na rynku męskiej pielęgnacji.

– Przez ponad 2 lata pracowaliśmy nad koncepcją marki, jej strategią, jak i samymi produktami. Po debiucie, który nastąpił na początku tego roku, wszystko potoczyło się już w błyskawicznym tempie. W ciągu kilku miesięcy, dzięki współpracy z Amazon Prime oraz sieciami Notino i MakeUp, weszliśmy na ponad 20 europejskich rynków. Jesteśmy doceniani przez konsumentów i samą branżę. Podjęcie współpracy z Maciejem Zakościelnym to kolejny krok w budowaniu świadomości naszej marki i wejściu naszego projektu w kolejny etap. Wierzę, że razem dokonamy wielkich rzeczy na rynku męskich kosmetyków – mówi Maciej Adamaszek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa kampania True men skin care

Wejście Macieja Zakościelnego do akcjonariatu spółki FerrumLabs, właściciela marki True men skin care, odbywa się podczas kampanii crowdinvestingowej, w ramach której spółka wyemitowała akcje o wartości 1,5 mln zł. W zbiórce mogą wziąć udział wszyscy zainteresowani, którzy wspólnie z właścicielami spółki i Maciejem Zakościelnym, chcą rozwijać kosmetyczny biznes. Kampania potrwa do 24 września br.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z zakupem akcji spółki wiąże się dodatkowo pakiet benefitów, wśród których można wymienić m.in. zestawy kremów True™ men skin care, jednorazowe i stałe zniżki na kosmetyki marki, książka „z przesłaniem” czy przedpremierowy dostęp do nowości kosmetycznych. Osoby, które zdecydują się na wyższe kwoty inwestycji, otrzymają także dodatkowo m.in. weekend dla dwojga w resorcie SPA czy dostęp do zamkniętych, strategicznych spotkań z zarządem spółki. 

– Zaangażowanie Macieja Zakościelnego oczywiście nie kończy naszej kampanii, a jest jedynie ka-mieniem milowym przybliżającym nas do wymarzonego celu. Filarem skutecznie prowadzonego biznesu jest świadoma i zaangażowana społeczność, z czego wspólnie z Maćkiem doskonale zdajemy sobie sprawę. Zapraszam zatem do współpracy wszystkich, którzy tak jak my wierzą w stworzenie pierwszej, polskiej marki kosmetyków męskich o zasięgu międzynarodowym i z globalnymi sukcesami na koncie – mówi Maciej Adamaszek.

Maciej Zakościelny nie jest jedynym, który poza działalnością zawodową angażuje się w projekty biznesowe w ramach finansowania inwestycyjnego. Z każdym rokiem staje się to coraz popularniejszą formą lokowania kapitału wśród znanych osobistości telewizji i sportu. W ten sposób, w 2019 roku Magda Gessler zainwestowała 400 tysięcy złotych w Mazurską Manufakturę Alkoholi. Kilka miesięcy temu Grzegorz Krychowiak objął 50% akcji Lajuu Men, spółki należącej do Lajuu, będącej również w tym czasie w trakcie kampanii finansowania inwestycyjnego.

Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie: https://emisja.truemenskincare.pl/