Maciej Zakościelny twarzą kosmetyków dla mężczyzn True men skin care

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Maciej Zakościelny twarzą kosmetyków dla mężczyzn True men skin care

Maciej Zakościelny zaangażuje się w rozwój polskiej pielęgnacyjnej marki dla mężczyzn True men skin care. Znany aktor filmowy, teatralny i telewizyjny został twarzą i ambasadorem marki, której właścicielem jest spółka FerrumLabs.

Maciej Zakościelny twarzą kosmetyków dla mężczyzn

Wsparcie marki przez Zakościelnego towarzyszy trwającej zbiórce crowdinvestingowej na platformie Beesfund, w ramach której każdy może dołączyć do wspomnianego projektu i stać się współudziałowcem marki True men skin care. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

True™ men skin care to polska, pielęgnacyjna marka stworzona z myślą o nowoczesnych, dbających o siebie mężczyznach. Filozofia marki zakłada tworzenie kosmetyków zapewniających prosty, co-dzienny rytuał pielęgnacyjny, opartych na wiedzy oraz osiągnięciach biotechnologii i nauki. Produkty są w 100% wegańskie, nietestowane na zwierzętach oraz wolne od budzących kontrowersje składników: olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu.

Pomysłodawcą i właścicielem marki jest doświadczony biznesmen Maciej Adamaszek. Będąc entuzjastą sportu i zdrowego trybu życia, z wiekiem zaczął on zwracać coraz większą uwagę nie tylko na swoją kondycję fizyczną, ale także na wygląd i stan skóry twarzy. Do swojej koncepcji oraz wizji rozwoju przekonał Macieja Zakościelnego.

– Cieszę się, że stałem się częścią True men skin care i wraz z Maciejem Adamaszkiem będę współpracował przy tworzeniu tej marki. Jestem przekonany, że rozwój branży męskiej pielęgnacji, który w ostatnich latach mogliśmy obserwować na Zachodzie, będzie następował i u nas. Poza możliwością wejścia w perspektywiczną niszę branżową nie bez znaczenia dla mojej decyzji był także proekologiczny aspekt produkcyjny kosmetyków oraz ich wysoka jakość. Znalazłem produkt dla siebie – mówi Maciej Zakościelny.

Radości ze współpracy z aktorem nie ukrywa Maciej Adamaszek, który uważa, że wejście w projekt Macieja Zakościelnego potwierdza ogromny potencjał marki, która dopiero kilka miesięcy temu przebojem zadebiutowała na rynku męskiej pielęgnacji.

– Przez ponad 2 lata pracowaliśmy nad koncepcją marki, jej strategią, jak i samymi produktami. Po debiucie, który nastąpił na początku tego roku, wszystko potoczyło się już w błyskawicznym tempie. W ciągu kilku miesięcy, dzięki współpracy z Amazon Prime oraz sieciami Notino i MakeUp, weszliśmy na ponad 20 europejskich rynków. Jesteśmy doceniani przez konsumentów i samą branżę. Podjęcie współpracy z Maciejem Zakościelnym to kolejny krok w budowaniu świadomości naszej marki i wejściu naszego projektu w kolejny etap. Wierzę, że razem dokonamy wielkich rzeczy na rynku męskich kosmetyków – mówi Maciej Adamaszek.

Nowa kampania True men skin care

Wejście Macieja Zakościelnego do akcjonariatu spółki FerrumLabs, właściciela marki True men skin care, odbywa się podczas kampanii crowdinvestingowej, w ramach której spółka wyemitowała akcje o wartości 1,5 mln zł. W zbiórce mogą wziąć udział wszyscy zainteresowani, którzy wspólnie z właścicielami spółki i Maciejem Zakościelnym, chcą rozwijać kosmetyczny biznes. Kampania potrwa do 24 września br.

Z zakupem akcji spółki wiąże się dodatkowo pakiet benefitów, wśród których można wymienić m.in. zestawy kremów True™ men skin care, jednorazowe i stałe zniżki na kosmetyki marki, książka „z przesłaniem” czy przedpremierowy dostęp do nowości kosmetycznych. Osoby, które zdecydują się na wyższe kwoty inwestycji, otrzymają także dodatkowo m.in. weekend dla dwojga w resorcie SPA czy dostęp do zamkniętych, strategicznych spotkań z zarządem spółki. 

– Zaangażowanie Macieja Zakościelnego oczywiście nie kończy naszej kampanii, a jest jedynie ka-mieniem milowym przybliżającym nas do wymarzonego celu. Filarem skutecznie prowadzonego biznesu jest świadoma i zaangażowana społeczność, z czego wspólnie z Maćkiem doskonale zdajemy sobie sprawę. Zapraszam zatem do współpracy wszystkich, którzy tak jak my wierzą w stworzenie pierwszej, polskiej marki kosmetyków męskich o zasięgu międzynarodowym i z globalnymi sukcesami na koncie – mówi Maciej Adamaszek.

Maciej Zakościelny nie jest jedynym, który poza działalnością zawodową angażuje się w projekty biznesowe w ramach finansowania inwestycyjnego. Z każdym rokiem staje się to coraz popularniejszą formą lokowania kapitału wśród znanych osobistości telewizji i sportu. W ten sposób, w 2019 roku Magda Gessler zainwestowała 400 tysięcy złotych w Mazurską Manufakturę Alkoholi. Kilka miesięcy temu Grzegorz Krychowiak objął 50% akcji Lajuu Men, spółki należącej do Lajuu, będącej również w tym czasie w trakcie kampanii finansowania inwestycyjnego.

Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie: https://emisja.truemenskincare.pl/

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij