TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa Kampania Oleofarm z ambasadorką marki – Magdaleną Różdżką

Agencja Ancymony odpowiada za realizację trzech spotów TV dla gamy produktów D-Vitum. Ambasadorką marki została Magdalena Różczka.
O autorze
1 min czytania 2021-09-15

Ancymony wygrały przetarg na realizację spotów telewizyjnych w ramach nowej kampanii marki, która wystartowała szóstego września. Agencja opracowała i zrealizowała trzy 15-sekundowe spoty dla gamy produktów D-Vitum: D-Vitum Forte (dla dorosłych), D-Vitum dla dzieci oraz dla D-Vitum Forte K2.

Spoty dla D-Vitum Forte i D-Vitum dla dzieci bazują na wspólnej platformie komunikacyjnej „Na okrągło”. Podkreślają wagę suplementacji i podkręcania odporności przez okrągły rok. Spot D-Vitum Forte podkreśla dodatkowo unikatową formułę suplementu – witaminę D zawieszoną w oleju lnianym, a wersja dla dzieci komunikuje różnorodność dawek i form podania. Trzecia reklama zrealizowana dla marki D-Vitum Forte K2 opiera się na teatralnej fabule i podkreśla wielką rolę suplementu w utrzymywaniu odporności oraz dbaniu o zdrowie kości. 

We wszystkich trzech produkcjach występuje ambasadorka marki D-Vitum, Magdalena Różczka.



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja zrealizowała także sesję zdjęciową w ramach wszystkich trzech konceptów, opracowała scenariusze spotów radiowych i key visuale kampanii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się