Robert Michalik nowym head of strategy w agencji BeDigital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Robert Michalik nowym head of strategy w agencji BeDigital

Doświadczony strateg marketingowy Robert Michalik wzmacnia zespół agencji mediowo-kreatywnej BeDigital. Będzie realizował strategie dla obecnych i nowych Klientów agencji oraz odpowiadał za stworzenie modelu synergii komunikacji mediów tradycyjnych i digitalowych.

Robert ma 20-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Wcześniej zajmował stanowiska dyrektora strategicznego w firmie Schulz Brand Friendly (obecnie Ancymony), agencji reklamowej S4 oraz Demo Effective Launching. Ma na swoim koncie ponad 150 zrealizowanych projektów marketingowych, tworzył (lub współtworzył) m.in. strategie i komunikację marketingową dla: Tesco, Kaufland, Netto, Praktiker, Raiffeisen Bank, Union Investment, Ultimo, BP, Unimil, Man, Luxoft, Mitsubishi, Mlekovita, Książęce, Zielona Budka, Wawel S.A., Tauron, TBM Sp. z o.o., USP Zdrowie, Hasco Lek czy Kraków Airport im. Jana Pawła II, a jego wkład strategiczny w projekty zaowocował wieloma nagrodami i wyróżnieniami branżowymi, jak Effie Awards, Kreatura czy Golden Arrow.  

Oprócz pracy komercyjnej, zajmuje się również badaniami, edukacją i szkoleniami z zakresu strategii, brandingu i reklamy. Prowadził zajęcia ze studentami na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera oraz na AGH, gdzie współtworzył program studiów podyplomowych. Jest autorem ponad 30 publikacji na temat strategii, marki oraz reklamy w mediach barażowych.

Robert łączy pracę zawodową i naukowe podejście, rozwija swoje kompetencje związane z marketingiem, ekonomią behawioralną czy psychologią ewolucyjną. Natomiast prywatnie jest fanem filmów i powieści science-fiction, muzyki etno i operowej oraz trendów w modzie.

– Robert pracował z nami już przy kilku dużych projektach, gdzie wspólnie zaczęliśmy opracowywać nowe narzędzie tworzenia strategii. Digital nie ma przed nami tajemnic, ale skuteczne łączenie go z działaniami ATL i BTL wymaga nowego podejścia dla nas, jak i całej branży. To będzie kluczowe zadanie naszego nowego, chociaż już znanego współpracownika – podkreśla Dawid Maj CEO agencji mediowo-kreatywnej BeDigital.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij