RMF MAXXX został klientem Cityboard Digital

Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF MAXXX (Grupa RMF) w Internecie. Za jej realizację odpowiada zespół digitalowy Cityboard Media.
O autorze
1 min czytania 2021-09-21

Zespół Cityboard Digital jest odpowiedzialny za kreację nowej kampanii radia RMF MAXXX, planowanie, zakupów mediów i optymalizowanie kampanii w wybranych kanałach digital. Kampania obejmuje emisję reklam na Facebooku, Instagramie, w programmatic, Google/Search, na TikToku, Pintereście, Spotify, Snapchacie oraz w serwisach VOD.

W kampanii wizerunkowej RMF MAXXX chce zachęcić do udziału w kilkunastu konkursach, w których do zdobycia będą limitowane i designerskie gadżety, wymyślane przez zespół stacji, a produkowane przez małe, często rodzinne, polskie firmy, które stawiają na ekologię i wykorzystują przyjazne środowisku materiały.

Agencja odpowiada również za stworzenie efektów AR/VR, Digital Stickersów (GIPHY), scenariuszy do spotów audio, a także za postprodukcję video (15 s i 30 s), które będą promowały kampanię na YouTube, platformach social mediowych oraz VOD.

– Cieszymy się, że zespół Cityboard Digital może wspierać RMF MAXXX w komunikacji. To dla nas ciekawy projekt, ponieważ śmiało wykorzystuje nowoczesne narzędzia takie jak np. AR/VR” – mówi Marcin Wojda, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Kampania ma charakter długofalowy, wielokanałowy i wielowątkowy. Podzielona jest na kilka etapów, w których przewidziane są różne aktywności i konkursy – mówi Karolina Sułkowska, brand manager RMF MAXXX.

Umowa jest wynikiem wygranego przez Cityboard Digital przetargu. Po stronie Cityboard Digital za realizację kampanii odpowiadają: Mateusz Bojanowski, Bertrand Łastowiecki, Paula Ryniewicz oraz Anna Smykla.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się