Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Muzyka z Najpiękniejszego Festiwalu Świata dostępna na Instagram Music

Wyjątkowe brzmienia „muzyki z oklaskami” zarejestrowane podczas Najpiękniejszego Festiwalu Świata i wydane przez Złoty Melon można znaleźć w serwisie Instagram, który wczoraj udostępnił użytkownikom w Polsce możliwość dodawania muzyki do relacji, którymi dzielą się na platformie.
O autorze
1 min czytania 2021-09-21

Należący do Facebooka – potentata rynku mediów społecznościowych – serwis Instagram umożliwił użytkownikom serwisu, na którym dzielić się można zdjęciami i krótkimi filmikami w formie stories, dodawanie do relacji muzyki. Fragmenty piosenek, które można dodawać do swoich relacji są udostępnione zgodnie z panującymi w Polsce prawami dotyczącymi praw autorskich i własności intelektualnej. 

Wśród dostępnych w serwisie utworów znalazły się też nagrania pochodzące z krążków wydanych przez Złoty Melon. Użytkownicy mogą więc do swoich relacji dodawać wzruszające wykonania piosenek Agnieszki Chylińskiej, która na festiwalowej scenie świętowała 25. rocznicę działalności artystycznej, pełne werwy i energii nowoczesne folkowe granie spod znaku Kwiatu Jabłoni, czy skoczne, buntownicze i szalone kawałki pochodzące z repertuaru Dubiozy Kolektiv. Atmosfera festiwalowego grania, którą niosą ze sobą utwory zarejestrowane podczas trwania Najpiękniejszego Festiwalu Świata, towarzyszyć może więc fanom festiwalu na co dzień. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z danych opublikowanych na platformie Why So Social wynika, że Instragram to jedno z najpopularniejszych wśród młodych ludzi narzędzi do komunikacji w internecie. Liczący ponad miliard aktywnych użytkowników na całym globie serwis szybko się rozwija. Z funkcji relacji na Instagramie aktywnie korzysta co drugi użytkownik platformy, czyli około 500 milionów osób na całym świecie. W Polsce liczba użytkowników Instagrama osiągnęła 9,8 mln w 2021 roku. Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (na instagramowym profilu Fundacji WOŚP i profilu Pol’and’Rock Festival) zbudowała społeczność, do której należy ponad 300 000 osób. 

Wśród dostępnych na Instagramie brzmień z Najpiękniejszego Festiwalu Świata nie mogło zabraknąć kawałków z płyt, których nie może przegapić żaden fan grania (i nagrywania) na żywo. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się