Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

ESE Entertainment globalnym partnerem Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA)

O autorze
2 min czytania 2021-09-23

Międzynarodowa Federacja Samochodowa (FIA) podpisała umowę partnerską z ESE Entertainment i Digital Motorsports, która związana jest z rozwojem i aktywnościami  marketingowymi dotyczącymi projektu FIA Rally Star. Celem przedsięwzięcia jest wyłonienie najzdolniejszych kierowców, którzy otrzymają szansą na strat w Rajdowych Mistrzostwa Świata (FIA WRC). Projekt skierowany jest do osób w wieku od 17 do 26 lat. Rywalizacja promowana jest hasłem #RallyAtHome. Projekt FIA Rally Star wystartował na początku 2021 roku i potrwa do 2025 roku.


W najbliższy weekend w dniach 25-26 września 2021 na Torze Modlin rozegrany zostanie polski finał FIA Rally Star. Dwudniowa rywalizacja wyłoni reprezentantki i reprezentantów Polski na zawody europejskie. Zawody finałowe organizowane są przez Polski Związek Motorowy a ambasadorami polskiej odsłony projektu zostali Kajetan Kajetanowicz, Gosia Rdest i Leszek Kuzaj.

Uczestnicy krajowych finałów mieli możliwość wybrania ścieżki rywalizacji. Tradycyjnej rywalizacja motorsportowej „Slalom Samochodowy” oraz e-sportowej „Wyzwanie Digital”. Platformą rywalizacji była gra WRC 9 z dodatkiem FIA Rally Star DLC. Zawody na Torze Modlin wyłonią reprezentacje Polski na europejski finał, który rozegrany zostanie w 2022 roku. Po finale europejskim kolejnym z etapów rywalizacji będzie finał światowy. Następny krok to szkolenie i wspieranie przez FIA przyszłych gwiazd Rajdowych Mistrzostw Świata. Głównym założeniem projektu jest udział najlepszego uczestnika w cyklu Mistrzostw Świata (FIA WRC) w sezonie 2025.

– W FIA wszyscy rozumieją, że świat się zmienia, potrzebujemy innowacyjnych projektów dedykowanych następnej generacji zawodników i fanów sportów motorowych. FIA stawia na integrację – na każdym poziomie – w poszukiwaniu „The Next One”. Cieszymy się, że możemy nawiązać współpracę z ESE i Digital Motorsports przy FIA Rally Star. ESE i Digital Motorsports znajdują się w samym sercu esportu, gier i symulatorów wyścigowych i są doskonale przygotowane do wprowadzenia Rally Star na rynek na całym świecie – mówi Yves Matton, Dyrektor Rajdowy FIA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Globalna współpraca z FIA związana z FIA Rally Star to konsekwencja działań ESE w Polsce i w Europie związana z promocją esportu i gamingu w obszarze simracingu. W 2020 i 2021 roku firma jest partnerem marketingowym oficjalnych Mistrzostw Polski w Digital Motorsporcie organizowanych przez Polski Związek Motorowy i Ragnar Simulator. Projekt sponsorowany jest przez Porsche Polska, a zawody rozgrywane są pod marką Porsche Esports Sprint Challenge Poland. W 2020 roku firma realizowała także projekty simracingowe dla KIA Polska, PKN Orlen oraz Autodromu Jastrząb.

– Jesteśmy bardzo dumni że Digital Motorsports stają się częścią wizji FIA dotyczącej wszechstronnego, powszechnie dostępnego programu poszukiwania młodych talentów. FIA Rally Star to przełomowy krok w prowadzeniu młodych kierowców do realizacji ich marzeń. FIA zachęca do pionierskiego rozwoju w sektorach cyfrowym i esportowym, które są kluczowe dla zaangażowania nowych pokoleń i będą odgrywać coraz większą rolę w osiąganiu różnorodności i prawdziwej dostępności dla wszystkich w motorsporcie – mówi Jędrzej Stęszewski, Dyrektor Operacyjny ESE Europe.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się