Ruszył konkurs Best of Facebook KTR – na najlepszą reklamę w tym kanale

O autorze
1 min czytania 2021-10-01

W ramach tegorocznej edycji Konkursu KTR po raz kolejny wręczone zostaną nagrody Best of Facebook. Twórcy reklam zrealizowanych w okresie pomiędzy 30.10.2020 r. a 15.10.2021 r. na Facebooku i/lub Instagramie i/lub Messengerze mogą zgłaszać bezpłatnie swoje produkcje do 15 października br.

Prace oceni jury w składzie:

  • Gosia Nierodzińska, creative strategist, Facebook
  • Adam Nowakowski, creative agency partner CEE, Facebook
  • Ruben van Eijk, head of creative shop CEE, Facebook
  • Zuza Duchniewska-Sobczak, executive creative director, DDB Warszawa
  • Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, 180heartbeats + JUNG v. MATT

Jury może przyznać trzy statuetki – złoto, srebro i brąz. Nagrody zostaną wręczone podczas Gali KTR, 26 listopada 2021 r.

Twórcy zwycięskiej kampanii otrzymają akredytacje na festiwal Cannes Lions 2022 wraz z pokryciem kosztów przelotu i pobytu w Cannes dla dwóch osób.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie ktr.org.pl/best-of-facebook.

Słuchaj podcastu NowyMarketing