Ruszył konkurs Best of Facebook KTR – na najlepszą reklamę w tym kanale

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszył konkurs Best of Facebook KTR – na najlepszą reklamę w tym kanale

W ramach tegorocznej edycji Konkursu KTR po raz kolejny wręczone zostaną nagrody Best of Facebook. Twórcy reklam zrealizowanych w okresie pomiędzy 30.10.2020 r. a 15.10.2021 r. na Facebooku i/lub Instagramie i/lub Messengerze mogą zgłaszać bezpłatnie swoje produkcje do 15 października br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Prace oceni jury w składzie:

  • Gosia Nierodzińska, creative strategist, Facebook
  • Adam Nowakowski, creative agency partner CEE, Facebook
  • Ruben van Eijk, head of creative shop CEE, Facebook
  • Zuza Duchniewska-Sobczak, executive creative director, DDB Warszawa
  • Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner, 180heartbeats + JUNG v. MATT

Jury może przyznać trzy statuetki – złoto, srebro i brąz. Nagrody zostaną wręczone podczas Gali KTR, 26 listopada 2021 r.

Twórcy zwycięskiej kampanii otrzymają akredytacje na festiwal Cannes Lions 2022 wraz z pokryciem kosztów przelotu i pobytu w Cannes dla dwóch osób.

Regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie ktr.org.pl/best-of-facebook.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij