Najnowszy model opon Michelin wykazuje się równie dobrymi parametrami na suchej i mokrej nawierzchni przy polepszonych parametrach na śniegu. Dodając do tego typową dla opon MICHELIN wysoką trwałość, MICHELIN CrossClimate 2 jest niezwykle dobrze zbalansowaną oponą całoroczną.
Kampania zaplanowana została przez Havas Media i obejmuje media online w tym kampanię video, działania z portalami horyzontalnymi, aplikacje dla kierowców, social media, native adsy i szeroko zasięgową kampanię programmatyczną. Za kreacje odpowiedzialna jest agencja BETC. Formaty reklamowe są dopasowane do warunków panujących na dworze.
Zobacz również
Działania mediowe potrwają do końca października. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]