Michelin z promocją nowego modelu opon CrossClimate 2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Michelin z promocją nowego modelu opon CrossClimate 2

Michelin ruszył z promocją opon całorocznych CrossClimate 2 wyróżniających się na rynku ze względu na wyjątkową technologię. To produkt najnowszej generacji dostępny na rynku od 1 września, który jest kontynuacją przełomowej gamy opon wprowadzonej pierwszy raz na rynek w 2015 roku.

Najnowszy model opon Michelin wykazuje się równie dobrymi parametrami na suchej i mokrej nawierzchni przy polepszonych parametrach na śniegu. Dodając do tego typową dla opon MICHELIN wysoką trwałość, MICHELIN CrossClimate 2 jest niezwykle dobrze zbalansowaną oponą całoroczną.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania zaplanowana została przez Havas Media i obejmuje media online w tym kampanię video, działania z portalami horyzontalnymi, aplikacje dla kierowców, social media, native adsy i szeroko zasięgową kampanię programmatyczną. Za kreacje odpowiedzialna jest agencja BETC. Formaty reklamowe są dopasowane do warunków panujących na dworze.

Działania mediowe potrwają do końca października. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij