Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Michelin z promocją nowego modelu opon CrossClimate 2

Michelin ruszył z promocją opon całorocznych CrossClimate 2 wyróżniających się na rynku ze względu na wyjątkową technologię. To produkt najnowszej generacji dostępny na rynku od 1 września, który jest kontynuacją przełomowej gamy opon wprowadzonej pierwszy raz na rynek w 2015 roku.
O autorze
0 min czytania 2021-10-01

Najnowszy model opon Michelin wykazuje się równie dobrymi parametrami na suchej i mokrej nawierzchni przy polepszonych parametrach na śniegu. Dodając do tego typową dla opon MICHELIN wysoką trwałość, MICHELIN CrossClimate 2 jest niezwykle dobrze zbalansowaną oponą całoroczną.

Kampania zaplanowana została przez Havas Media i obejmuje media online w tym kampanię video, działania z portalami horyzontalnymi, aplikacje dla kierowców, social media, native adsy i szeroko zasięgową kampanię programmatyczną. Za kreacje odpowiedzialna jest agencja BETC. Formaty reklamowe są dopasowane do warunków panujących na dworze.

Działania mediowe potrwają do końca października. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj