Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Gra z IKEA i Republic of Gamers – komplet asortymentu dla graczy

Liczba graczy na świecie cały czas rośnie – przyszedł czas na asortyment stworzony z myślą o świecie gier. Nowa, wyjątkowa oferta została opracowana we współpracy IKEA z ekspertem – Republic of Gamers (ASUS ROG).
O autorze
1 min czytania 2021-10-05

Na świecie jest ponad 2,5 miliarda graczy, nie wszyscy mają jednakowe potrzeby i gusta. Nie ma znaczenia, czy jest się zawodowcem, czy gra się od czasu do czasu, tak dla przyjemności. Dzięki nowemu asortymentowi mebli i akcesoriów gamingowych IKEA stworzenie kompletnego, dostosowanego do potrzeb rozwiązania to nic trudnego. Każde stanowisko gamingowe może być praktyczne, a przy tym świetnie wyglądać. Dlatego firma postanowiła połączyć siły z marką Republic of Gamers (ASUS ROG), która utrzymuje pozycję lidera w branży gier i projektuje wysokiej jakości, innowacyjny sprzęt oraz wyposażenie. ASUS ROG posiada nie tylko wiedzę na temat rynku, ale chce także znaleźć nowe sposoby na miejsce w domu przeznaczone do gier. Współpraca pozwoliła na stworzenie funkcjonalnych i niedrogich produktów oraz kompletnych rozwiązań, które ułatwiają zaprojektowanie swojej przestrzeni.

– Jeszcze sporo dzieli nas od całkowitej demokratyzacji świata gier komputerowych. Właśnie czynimy pierwszy krok w tym kierunku, wprowadzając do sprzedaży przystępne cenowo, dopracowane produkty gamingowe i kompletne rozwiązania, które mamy nadzieję, przypadną do gustu temu gronu odbiorców – mówi Ewa Rychert, global business leader of workspace, IKEA of Sweden.

Nowa oferta produktów do gier obejmuje serie: UPPSPEL, LÅNESPELARE, MATCHSPEL, UTESPELARE, HUVUDSPELAR. W nowościach jest łącznie ponad 30 produktów. Fani gier znajdą dla siebie zarówno ergonomiczne biurka i krzesła, czy pojemne szuflady, jak i pomocne akcesoria – uchwyt na kabel od myszy, poduszkę na kark oraz tablicę na ścianę, na której będzie można zawiesić niezbędne rzeczy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Gracze niejednokrotnie spędzają przed komputerem więcej czasu niż pracownicy biurowi. Mając to na uwadze, chcemy zaproponować im bardziej ergonomiczne i funkcjonalne produkty, dzięki którym staną się jeszcze lepsi w tym, co robią, bez narażania się na kontuzje – dokładnie jak w przypadku sportowców – mówi Jon Karlsson, projektant IKEA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkie artykuły UPPSPEL zostały stworzone przez IKEA i ROG. Pozostałe produkty to projekt IKEA w oparciu o spostrzeżenia i wiedzę zdobyte podczas wspólnej pracy, aby zapewnić szeroką ofertę oraz zaspokoić różne potrzeby pod względem funkcji, wzornictwa i ceny.

Komplet asortymentu dla graczy wchodzi do sprzedaży sukcesywnie już od 1 października 2021 r. w sklepach stacjonarnych IKEA, na IKEA.pl oraz w Aplikacji Mobilnej IKEA.