White Bits kontynuuje obsługę marki Volvo Car Poland w digitalu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
White Bits kontynuuje obsługę  marki Volvo Car Poland w digitalu

Agencja White Bits w wyniku wygranego przetargu będzie nadal obsługiwać Volvo Car Poland w zakresie działań digitalowych.

Agencja White Bits obsługuje Volvo Car Poland w mediach społecznościowych od 2015 roku. Odpowiadała za strategię komunikacji i jej kompleksową realizację. Wprowadzała markę na kolejne platformy: Instagram, Pinterest, LinkedIn, Twitter.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpracowała z marką w okresie pandemii, który stanowił spore wyzwanie komunikacyjne. Wspomagała także kampanie, które realizowały cele sprzedażowe i wizerunkowe. W II kwartale 2021 roku agencja wygrała przetarg na dalszą obsługę. Obejmować będzie kompleksowe prowadzenie komunikacji w kanałach social mediowych, realizację contentu foto i video oraz influencer marketing.

– Ważną rolą komunikacji w social media jest wsparcie unikatowego głosu marki – tak bardzo innego od pozostałych marek moto. Z drugiej strony, działania w ekosystemie platform społecznościowych są dobrze wpisane w proces tzw. lejka sprzedażowego. Z wielkimi nadziejami i ambicjami przechodzimy do kolejnego etapu współpracy z tą wyjątkową marką – mówi Rafał Bortniczuk, account manager prowadzący projekty Volvo Car Poland po stronie agencji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij