Według organizacji Europa Donna, zajmującej się edukacją na temat raka piersi oraz badającej statystyki zachorowalności na ten rodzaj nowotworu, szacowana częstotliwość jego występowania to ponad 355 500 przypadków kobiet w Unii Europejskiej jedynie w 2020 roku, z czego 24 000 w samej Polsce. Co więcej, dane pokazują, że 1 na 11 kobiet w UE-27 zachoruje na raka piersi przed 74 rokiem życia. Aż 21% przypadków raka piersi w Europie występuje u kobiet w wieku poniżej 50 lat, a więc tak niezwykle trudna sytuacja życiowa przypada na czas, w którym kobiety intensywnie realizują się w sferze zarówno zawodowej jak i rodzinnej.
Many Mornings chce nie tylko przypominać i opowiadać o tym, jak ważne jest wykonanie USG piersi. Marka postanowiła sfinansować badanie niemal 60 kobietom współtworzącym markę oraz zapewnić im komfortowe warunki do jego wykonania. Wśród nich są dziewczyny z całej Polski pracujące przy produkcji, w punktach sprzedaży, w biurze marki, graficzki, specjalistki oraz managerki. Tym samym chcemy zachęcić przede wszystkim średniej i małej wielkości firmy oraz instytucje do wspierania kobiet. Bez kobiet często biznesy te nie mają racji bytu, więc ich zdrowie powinno być także firmowym priorytetem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Simply The Breast
Wzór skarpetek Simply The Breast, który patronuje tej misji, udowodnił już, że troszczy się o kobiecość w każdym kształcie. W zeszłym roku zysk z projektu zasilił konta organizacji pozarządowych walczących o równe prawa dla kobiet, takich jak: OSK i Aborcyjnego Dream Teamu oraz Fundacji Dziewuchy Dziewuchom i Stowarzyszenia Łódzkie Dziewuchy Dziewuchom, kwotą ponad 90 tys. złotych. Czas znów przypomnieć, że duże, małe, spiczaste i obwisłe to Simply The Breast – każde z nich to po prostu najlepsze piersi pod słońcem. A walka o różnorodność i unikalny charakter to także walka z rakiem piersi!
Nasze tegoroczne hasło „Po prostu żyj pełną piersią” ma zachęcać nie tylko nasze obserwatorki, ale wszystkie dziewczyny do dbania o siebie i swoje zdrowie. W taki sposób chcemy budować społeczną świadomość problemu, jakim jest rak piersi i alarmować o potrzebie regularnego badania USG, ponieważ to jedyna metoda jego zapobiegania. Profilaktyka onkologiczna powinna być praktyką niemal każdego poranka.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing