iSpot Poland rozpoczyna współpracę z Sempai

iSpot Poland do współpracy w zakresie performance marketingu wybrał firmę Sempai. Agencja od początku sierpnia odpowiada za pozycjonowanie i optymalizację SEO serwisu ispot.pl w wyszukiwarce Google.
O autorze
1 min czytania 2021-10-11

Od początku sierpnia agencja Sempai zajmuje się kompleksową usługą SEO dla serwisu internetowego ispot.pl. Obejmuje ona: optymalizację struktury oraz treści witryny pod wyszukiwarki internetowe, pozycjonowanie „long tail”, pozycjonowanie stałe na wybrane frazy kluczowe, bieżącą analizę ruchu organicznego w serwisie oraz tworzenie artykułów blogowych.

iSpot Poland to największy Apple Premium Reseller w Polsce, którego działalność obejmuje zarówno sklep internetowy, jak i najbardziej rozbudowaną sieć sprzedaży z 27 salonami w 11 największych miastach w Polsce.

– Bardzo cieszymy się z nawiązanej współpracy. Sukcesywnie powiększamy portoflio klientów premium, czyli liderów swoich branż, a takim bez wątpienia jest iSpot – lider sprzedaży marki Apple w Polsce – komentuje Marcin Stańdo, dyrektor ds. rozwoju klienta w Sempai.

Sempai jest jedną z czołowych agencji performance marketingu w Polsce. Od ponad 15 lat pomaga e-biznesom osiągać jak najwyższe zyski ze sprzedaży online, świadcząc usługi z zakresu: Google Ads, SEO, Facebook Ads, content marketingu, analityki internetowej i optymalizacji konwersji. Jako partner Google PREMIUM specjalizuje się w marketingu konwersji sklepów internetowych. Sempai jest zdobywcą wielu branżowych nagród, w tym: European Search Awards, semKRK, Ekomersów w kategorii Najlepsza Agencja Generująca Sprzedaż, EMEA Google Premier Partner Awards.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj