TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Hotel szykuje atrakcję inspirowaną serialem „Squid Game”. Goście wezmą udział w prawdziwej rozgrywce

Hotel szykuje atrakcję inspirowaną serialem „Squid Game”. Goście wezmą udział w prawdziwej rozgrywce
W związku z ogromnym zainteresowaniem produkcją „Squid Game", jeden z hoteli postanowił zaoferować swoim gościom możliwość wzięcia udziału w grze rodem z serialu. Uczestnicy będą w niej podejmować różne wyzwania, ale nikt nie powinien ucierpieć. Do wygrania jest ponad 4 tys. dolarów.
O autorze
1 min czytania 2021-10-15

Jak informuje magazyn The Korea Times, hotel o nazwie St John’s, znajdujący się w prowincji Gangwon (Kora Południowa), wprowadził właśnie nową atrakcję dla swoich gości. Wszyscy odwiedzający hotel będą mogli wkrótce wziąć udział w wyjątkowej grze inspirowanej serialem Netflixa. Koszt udziału w niej to 8,50 dolara, Każdy uczestnik musi zapłacić wpisowe 8,50 dolara, a następnie otrzyma wizytówkę z tajemniczym numerem telefonu. Dopiero później zaczyna się gra. Na szczęście bezkrwawa.

Cała rozgrywka odbywa się w sosnowym lesie w pobliżu hotelu. Gra składa się z czterech różnych zadań do wykonania – „Kwiat Mugungwha zakwitł” („Czerwone światło, Zielone światło”), przeciąganie liny, „ttakji chigi” (przerzucanie papierowych płytek) i wyzwanie „dalgona” (płaski cukierek z kształtem do wycięcia).

Zasady w hotelowej wersji „Squid Game” będą podobne do tych, które możemy zobaczyć w serialu, ale oczywiście nie będzie w niej ofiar śmiertelnych. Gra będzie całkowicie bezpieczna, a chodzi w niej wyłącznie o wyeliminowanie zawodników, którzy nie przestrzegają panujących zasad. Aby podsycić emocje i wprowadzić atmosferę tajemnicy, gospodarz gry nie ujawni się aż do samego końca wydarzenia. Jak informuje organizator, zwycięzca otrzyma 5 milionów wonów, czyli ok. 4180 dolarów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Mimo atrakcyjnej nagrody internauci komentujący informację o hotelowej atrakcji mają mieszane uczucia – niektórzy twierdzą, że hotelowa rozgrywka oparta na fabule serialu narusza prawa autorskie Netflixa. Dodatkowo pojawia się wątpliwość związana z kwestiami bezpieczeństwa, gdyż takie masowe wydarzenia mogą zagrażać uczestnikom z powodu wciąż panującą pandemię.

Biorąc jednak pod uwagę ogromną popularność serialu „Squid Game” (numer jeden w serwisie streamingowym) możemy się spodziewać, że nie będzie to jedyny przykład inspirowania się tym tytułem w świecie marketingu. Będziemy obserwować, jak inne marki posłużą się serialowym hitem w swojej komunikacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jeden z dostawców usług internetowych w Korei Południowej zażądał od Netflixa odszkodowania po tym, jak ogromna popularność serialu spowodowała zakłócenia w dostawie sieci.