Rusza kampania Allegro Lokalnie – „Przejdźmy do rzeczy”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza kampania Allegro Lokalnie – „Przejdźmy do rzeczy”

Wraz ze startem darmowej aplikacji Allegro Lokalnie startuje komunikacja subbrandu Allegro skierowanego do osób prywatnych. Kampania pokazuje, jak w prosty sposób korzystający z aplikacji mogą zyskać dodatkowe środki, sprzedając zbędne przedmioty.

„Przejdźmy do rzeczy” to pierwsza tak duża kampania od czasu uruchomienia serwisu. – Szukaliśmy dobrego momentu na rozpoczęcie komunikacji i postanowiliśmy połączyć jej start z uruchomieniem aplikacji – mówi Daniel Piątkowski, brand management leader. – Chcieliśmy, żeby jak najwięcej osób mogło się od razu przekonać o korzyściach Allegro Lokalnie – możliwości zdobycia dodatkowych środków bądź zakupu czegoś w okazyjnej cenie. Ponadto podkreślamy, że Allegro Lokalnie to miejsce, w którym zakupy są bezpieczne i wygodne dzięki aplikacji mobilnej – dodaje Piątkowski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Wprowadzając nową usługę na rynek, chcemy jasno opowiedzieć użytkownikom, jak pomaga w rozwiązywaniu ich codziennych problemów – Mówi Artur Bolesławski, creative group head, Ogilvy Polska. – Równie ważne było zaznaczenie naszego point of difference – Allegro Lokalnie to nie tylko używane ubrania. W filmach widzimy historie ludzi, którzy dzięki rzeczom, z których nie korzystają, zyskują zastrzyk finansowy, a z drugiej strony historie osób, dla których te same rzeczy to niesamowite okazje – dodaje.

– Zależało nam na zbudowaniu świadomości użytkowników, jak uniwersalne jest Allegro Lokalnie. Idea Przejdźmy do rzeczy ilustruje to, jak szerokie spektrum przedmiotów można wystawić i znaleźć w serwisie – mówi Maciej Twardowski, executive creative director, Ogilvy Polska.

Filmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajął się Starcom.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij