Współpraca polskiego rapera z McDonald’s oficjalnie potwierdzona. Od dziś można kupić Zestaw Maty

Współpraca polskiego rapera z McDonald’s oficjalnie potwierdzona. Od dziś można kupić Zestaw Maty
Na stronie McDonald's Polska już można zobaczyć grafiki reklamujące limitowaną edycję produktu sygnowanego nazwiskiem młodej gwiazdy. Skład zestawu potwierdził się z przypuszczeniami internautów.
O autorze
1 min czytania 2021-10-18

Polskie media rozgrzała informacja o tym, że młody polski raper nawiązuje współpracę z siecią fast food. Efektem wspólnych działań jest dostępny od dziś „Zestawy Maty”, czyli limitowany produkt, który będzie kosztował 18 złotych i znajdziemy w nim potrójnego cheeseburgera (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte).

Na stronie McDonald’s już teraz możemy zobaczyć materiały graficzne promujące nowy zestaw – widnieje na nich wizerunek Maty z nową, charakterystyczną fryzurą (nawiązującą do znaku marki – słynnych „złotych łuków”). Do tego sieć przygotowała wizualizację zestawu i zestaw kolorowych grafik, które uatrakcyjniają ofertę.

Na stronie znalazła się również podpowiedź, aby fani Maty uważnie śledzili Instagrama McDonald’s Polska – na Instastory ma pojawić się bowiem informacja, co zrobić, aby wygrać gadżety sygnowane specjalnym logo, które powstało specjalnie z okazji współpracy rapera z siecią restauracji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

[UPDATE]

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W sieci można już też obejrzeć oficjalny spot reklamowy z udziałem Maty.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się


Na naszym profilu na LinkedIn pytamy Was o ocenę tej współpracy i zapraszamy do dyskusji.

PS

Współpraca sieci restauracji McDonald’s z raperem Tommym Cashem ma zaowocować modyfikacją menu. Raper ogłosił, że w karcie dań ma pojawić się pozycja dla klientów, którzy są zbyt smutni, by zamawiać klasyczny Happy Meal.

PS 2

Młody Matczak postawił na niecodzienną promocję przedsprzedaży swojej najnowszej płyty. W tym celu wcielił się w rolę sprzedawcy sklepu Groszek.