Lavazza ruszyła z szeregiem jesiennych aktywacji konsumenckich

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lavazza ruszyła z szeregiem jesiennych aktywacji konsumenckich

Marka Lavazza w trzecim kwartale tego roku ruszyła z szeregiem aktywacji konsumenckich obejmujących dwie loterie i dwa konkursy kreatywne.

W ramach jesiennych aktywacji odbyły się dwie loterie – „Spraw sobie kulinarną ucztę z Lavazza” w sieci Carrefour, w której nagrodą główną była kolacja z włoskim szefem kuchni i ambasadorem Lavazza Andreą Camastra oraz „Wygrywaj zwroty za Twoje zakupy” w sieci sklepów Netto, w której uczestnicy wygrywali zwroty do kwoty 250 zł. Nagrodami dodatkowymi w loteriach były roczne zapasy kawy Lavazza.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z początkiem października wystartowały dwa konkursy kreatywne pod hasłem „Zacznij dzień z Lavazza” w sieci E.Leclerc i Lidl. Nagrodami głównymi w konkursach są kultowe akcesoria kuchenne włoskiej marki SMEG, a w ramach nagród dodatkowych uczestnicy mogą zgarnąć kawę Lavazza i zestaw filiżanek.

NAV agency obsługuję markę Lavazza w zakresie działań BTL na podstawie umowy ramowej. Agencja była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji, mechaniki, kreacji oraz kompleksową obsługę prawną i organizacyjną wszystkich jesiennych aktywacji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij