Reaktywacja Kodeksu Dobrych Praktyk Stowarzyszenia Branży Eventowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reaktywacja Kodeksu Dobrych Praktyk Stowarzyszenia Branży Eventowej

Okres letnio-jesienny okazał się aktywnym czasem dla branży eventowej. Członkowie Rady Etyki przy Stowarzyszeniu Branży Eventowej zdecydowali więc o reaktywowaniu Kodeksu Dobrych Praktyk z 2016 roku.

Mnóstwo zapytań, realizacje produkowane w ciągu 2-3 tygodni, negocjacje stawek oraz poważne braki kadrowe sprawiły, że reaktywowano dokument. Kodeks Dobrych Praktyk wciąż zawiera etyczne standardy i wartości, które powinny być przestrzegane na linii współpracy: klient – agencje – dostawca – pracownik.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Członkowie Rady Etyki podjęli się tego zadania głównie w celach edukacyjnych, wspierających oraz umacniających całą branżę eventową.

Treść Kodeksu została zaakceptowana przez reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej. Wszystkie zainteresowane osoby oceniły, że rolą SBE jest stanie na straży jasnych zasad i obligowanie członków do przestrzegania ich jako przykład etycznych przepisów dotyczących wszystkich kluczowych obszarów działalności firm przemysłu spotkań.

Kodeks Dobrych Praktyk dostępny jest na stronie SBE.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij