Ściana znajduje się na pierwszym piętrze Galerii i jej powierzchnia zajmuje łącznie 40 mkw. Obiekt ma 15 metrów długości oraz 2 metry wysokości. W instalację wbudowano 45 zintegrowanych ekranów, dzięki czemu jakość obrazu stanowi pięciokrotność rozdzielczości FULL HD. – W trakcie Mundialu na jej terenie fani mogą oglądać mecze swoich ulubionych drużyn w Otwartej Strefie Kibica. – wyjaśnia Michał Górski, Prezes Zarządu Exaity Group, odpowiedzialnej za obsługę techniczną ściany interaktywnej.
Jednak klienci Galerii Sky Tower emocje związane z największym piłkarskim świętem na świecie mogli poczuć już miesiąc przed rozpoczęciem turnieju. W tym celu, dla osób odwiedzających ścianę interaktywną przygotowano specjalnie na tę okazję zaprojektowane gry mundialowe, reagujące na ruchy użytkownika. – Dzięki temu umożliwiliśmy graczom dokładniejsze sterowanie piłkarską postacią, ponieważ nawigacja odbywa się za pomocą całego ciała, bez konieczności używania kontrolera, myszki lub klawiatury. – dodaje Michał Górski.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024