Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Nowa polska marka wegańskich lakierów hybrydowych YOKABA

O autorze
1 min czytania 2021-10-19

Rynek kosmetyków należy do najbardziej perspektywicznych branż polskiego przemysłu lekkiego. W szczególności dynamicznie rozwija się segment lakierów hybrydowych pod względem wprowadzania nowości. Do największych graczy na rodzimym rynku dołącza Yokaba – nowa polska marka oferująca wegańskie kosmetyki do profesjonalnej stylizacji paznokci oraz pielęgnacji dłoni i stóp.

Rywalizacja firm produkujących lakiery hybrydowe w ciągu ostatnich kilku lat nieprawdopodobnie się zaostrzyła. Marki wprowadzają szereg udoskonaleń, żeby sprostać oczekiwaniom klientów. Rośnie bowiem zainteresowanie względem naturalnych i sprawdzonych receptur lakierów do stylizacji paznokci. Odpowiedzią na nowy wzrastający trend jest marka Yokaba, oferująca wegańskie produkty do stylizacji paznokci, będące rewolucją w świecie kosmetyków dla profesjonalnych gabinetów kosmetycznych i stylistek.

W ofercie firmy znajdują się linie wegańskich lakierów do paznokci – lakiery klasyczne Pure Vegan oparte w ~80% na składnikach pochodzenia naturalnego, delikatne lakiery hybrydowe Gentle, wybierane przez osoby z uczuleniami na lakiery UV/LED, lakiery hybrydowo-żelowe Noble o zwiększonej wytrzymałości oraz żele budujące. Spółka wprowadziła na rynek również serię kosmetyków pielęgnacyjnych o wysokiej procentowej zawartości składników pochodzenia naturalnego. Grupę docelową marki Yokaba stanowią przede wszystkim klienci B2B.

Nazwa firmy pochodzi od pierwszych liter imion pomysłodawców brandu: (Yo) Joanny Grzybowskiej, Bartosza Kulczyka oraz Kamila Niemczyka – miłośników naturalnych i ekologicznych rozwiązań w życiu codziennym.

– Nasza firma to oddany zespół profesjonalistów i pasjonatów. Debiutując na rynku, podążamy nie tylko za trendami, ale przede wszystkim głosem klientek – komentuje Joanna Grzybowska, prezes zarządu Yokaba sp. z o.o.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Joanna Grzybowska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży beauty. Pełniła funkcję dyrektor Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia, była właścicielką 2 salonów kosmetycznych, dyrektorem sprzedaży w firmach stylizacji paznokci oraz szkoleniowcem.

Strategia marketingowa marki obejmuje kampanie prowadzone zarówno za pośrednictwem kanałów online, jak i offline. Uwzględnia m.in. reklamy prasowe w profesjonalnych magazynach do stylizacji paznokci, kampanie w systemach Google Ads czy Facebook Ads.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Identyfikacja wizualna Yokaba to harmonia i minimalizm. Zgodnie z filozofią firmy na każdym etapie wdrażania i sprzedaży produktów kluczowe jest środowisko naturalne. Marka stawia na ekologiczne rozwiązania, przede wszystkim ograniczając zużycie plastiku, jak np. eko-wypełnienie przy wysyłkach produktów. Wybrane opakowania wykonane są z plastiku HDPE, który w 95% jest poddawany recyklingowi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się