Nowa polska marka wegańskich lakierów hybrydowych YOKABA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa polska marka wegańskich lakierów hybrydowych YOKABA

Rynek kosmetyków należy do najbardziej perspektywicznych branż polskiego przemysłu lekkiego. W szczególności dynamicznie rozwija się segment lakierów hybrydowych pod względem wprowadzania nowości. Do największych graczy na rodzimym rynku dołącza Yokaba – nowa polska marka oferująca wegańskie kosmetyki do profesjonalnej stylizacji paznokci oraz pielęgnacji dłoni i stóp.


Rywalizacja firm produkujących lakiery hybrydowe w ciągu ostatnich kilku lat nieprawdopodobnie się zaostrzyła. Marki wprowadzają szereg udoskonaleń, żeby sprostać oczekiwaniom klientów. Rośnie bowiem zainteresowanie względem naturalnych i sprawdzonych receptur lakierów do stylizacji paznokci. Odpowiedzią na nowy wzrastający trend jest marka Yokaba, oferująca wegańskie produkty do stylizacji paznokci, będące rewolucją w świecie kosmetyków dla profesjonalnych gabinetów kosmetycznych i stylistek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ofercie firmy znajdują się linie wegańskich lakierów do paznokci – lakiery klasyczne Pure Vegan oparte w ~80% na składnikach pochodzenia naturalnego, delikatne lakiery hybrydowe Gentle, wybierane przez osoby z uczuleniami na lakiery UV/LED, lakiery hybrydowo-żelowe Noble o zwiększonej wytrzymałości oraz żele budujące. Spółka wprowadziła na rynek również serię kosmetyków pielęgnacyjnych o wysokiej procentowej zawartości składników pochodzenia naturalnego. Grupę docelową marki Yokaba stanowią przede wszystkim klienci B2B.

Nazwa firmy pochodzi od pierwszych liter imion pomysłodawców brandu: (Yo) Joanny Grzybowskiej, Bartosza Kulczyka oraz Kamila Niemczyka – miłośników naturalnych i ekologicznych rozwiązań w życiu codziennym.

– Nasza firma to oddany zespół profesjonalistów i pasjonatów. Debiutując na rynku, podążamy nie tylko za trendami, ale przede wszystkim głosem klientek – komentuje Joanna Grzybowska, prezes zarządu Yokaba sp. z o.o.

Joanna Grzybowska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży beauty. Pełniła funkcję dyrektor Krakowskiej Wyższej Szkoły Promocji Zdrowia, była właścicielką 2 salonów kosmetycznych, dyrektorem sprzedaży w firmach stylizacji paznokci oraz szkoleniowcem.

Strategia marketingowa marki obejmuje kampanie prowadzone zarówno za pośrednictwem kanałów online, jak i offline. Uwzględnia m.in. reklamy prasowe w profesjonalnych magazynach do stylizacji paznokci, kampanie w systemach Google Ads czy Facebook Ads.

Identyfikacja wizualna Yokaba to harmonia i minimalizm. Zgodnie z filozofią firmy na każdym etapie wdrażania i sprzedaży produktów kluczowe jest środowisko naturalne. Marka stawia na ekologiczne rozwiązania, przede wszystkim ograniczając zużycie plastiku, jak np. eko-wypełnienie przy wysyłkach produktów. Wybrane opakowania wykonane są z plastiku HDPE, który w 95% jest poddawany recyklingowi.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij