„Cukierek albo psikus” – loteria marki Fanta z okazji Halloween

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Cukierek albo psikus” – loteria marki Fanta z okazji Halloween

Loteria paragonowa „Cukierek albo psikus” marki Fanta jest prowadzona przez chatbota w komunikatorze Messenger. Loterię z okazji Halloween wspiera kampania digitalowa.

Do wygrania w loterii są plecaki Kanken Fjallraven, bony do Zalando oraz telefony iPhone 12.  Aby wziąć udział wystarczy kupić butelkę FANTA, zeskanować kod QR, wpisać datę i zachować paragon. Loteria prowadzona jest przez chatbota w komunikatorze Messenger. O wygranej uczestnik dowiaduje się natychmiast po podaniu danych z paragonu. Zgłoszenie do loterii możliwe jest do 31 października na stronie: coca-cola.pl/nasze-marki/fanta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Loterię marki Fanta wspierają zintegrowane działania kampanijne w kanałach digital: YouTube i mediach społecznościowych. 

LiquidThread odpowiedzialny jest za organizację, obsługę i nadzór loterii, przygotowanie strony loterii, adaptację materiałów globalnych do kampanii digital i social media oraz przygotowanie tagonu loteryjnego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij