Kaufland wprowadza do oferty nieidealne w formie owoce i warzywa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kaufland wprowadza do oferty nieidealne w formie owoce i warzywa

W sklepach Kaufland w Polsce klienci mogą znaleźć nową linię produktów Naturalsi. Obejmuje ona owoce i warzywa, które pochodzą od polskich rolników i swoim wyglądem odbiegają od ideału. Sieć zdecydowała się wprowadzić ten asortyment, aby wspierać lokalnych dostawców i niemarnowanie żywności.

– Niedoskonałe pod względem wyglądu, ale nadal tak samo smaczne i bogate w składniki odżywcze jak ich idealne odpowiedniki – tak można scharakteryzować naszą nową linię owoców i warzyw Naturalsi, którą wprowadziliśmy do oferty. Zdecydowaliśmy się na ten krok, ponieważ zarówno wspieranie polskich producentów, jak i przeciwdziałanie marnowaniu żywności są naszej sieci bardzo bliskie. Owoce i warzywa, które odbiegają od ideału, często nie są wybierane przez klientów lub co gorsza lądują w koszu. Chcemy odwrócić ten trend i przekonać ich, że stworzone przez samą naturę, mniej idealne w kształcie owoce i warzywa, są w 100% smaczne – komentuje Wojciech Szczepanowski, dyrektor Departamentu Zakupu Owoce i  Warzywa w Kaufland Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Linia Naturalsi obejmuje siedem produktów – buraki, marchew, pietruszkę, seler, ziemniaki, a także gruszki i jabłka. Produkty są dostępne w stałej ofercie we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce.

Najwięcej marnujemy w domu

Z badań IOŚ-PIB oraz SGGW w ramach projektu PROM wynika, że w Polsce marnujemy prawie pięć milionów ton żywności, z czego aż 60 proc. pochodzi z gospodarstw domowych*. Dużą rolę w ograniczeniu skali tego zjawiska ma więc edukacja. W ostatnim czasie sieć Kaufland w ramach współpracy z Too Good To Go wprowadziła na kaszy kuskus i bulgur marki K-Classic specjalne oznaczenie, które przypomina klientom o tym, że produkty oznaczone datą „najlepiej spożyć przed” mogą być dobre po upływie wskazanego terminu. W kampanii „Marnowanie? Nie mam w planie!” Kaufland promował także dokładnie przemyślane zakupy, kupno produktów na wagę i odpowiednie przechowywanie artykułów, dzięki czemu klienci w prosty sposób mogą ograniczyć ilość marnowanej żywności. 

* ios.edu.pl/aktualnosci/jaka-jest-skala-marnotrawstwa-zywnosci-w-polsce-wyniki-badan-projektu-prom

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij