Katarzyna Strachota customer experience strategy lead w Isobar Polska

Katarzyna Strachota zajmie się rozwojem strategii doświadczeń i komunikacji digitalowej w oparciu o zintegrowane ekosystemy komunikacyjne przy ścisłej współpracy z agencjami performance dentsu Polska, technologią, social customer care i ecommerce.
O autorze
0 min czytania 2021-10-25

Do działu strategii agencji Isobar Polska, po kilkuletniej przerwie, powraca Katarzyna Strachota, która objęła stanowisko customer experience strategy lead. W styczniu 2016 przeszła z Isobar do PwC, gdzie pełniła rolę Senior Consultant w działach Data Analytics i Doradztwie Strategicznym. Następnie pracowała w Saatchi & Saatchi, gdzie odpowiadała za strategię w obszarze digital m.in. dla takich marek jak IKEA i Carrefour.

Realizowane przez nią kampanie zdobyły liczne nagrody, m.in. Effie, Golden Drums, Mixx Awards, Golden Arrow, CLIO i 2 shortlisty Cannes Lions.

Jest absolwentką Uniwersytetu w Heidelbergu i Uniwersytetu Warszawskiego.

Dział strategii Isobar Polska został w tym roku wzmocniony także przez Jakuba Tomkiewicza, który objął stanowisko commerce strategy lead, Macieja Podgórskiego jako commerce partnerships lead i Piotra Białozora-Fiećko w roli commerce analytics lead, wszyscy przyszli z Publicis Groupe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj