Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła loteria promocyjna Nestlé

Loteria przebiega pod hasłem „Odkryj moc rodzinnych chwil i graj o nagrody”. Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 20 września i potrwa do 5 grudnia 2021 r. Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpocznie się 12 października i potrwa do 5 grudnia 2021 roku.
O autorze
1 min czytania 2021-10-25

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie dowolnych płatków śniadaniowych marki Nestlé. W loterii biorą udział wszystkie wymienione w regulaminie produkty marki Nestlé, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie. Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie nestle-cereals.com/xboxgames

W loterii można wygrać nagrody instant win w postaci miesięcznego dostępu do platformy Xbox Game Pass Ultimate (3750 dostępów), nagrodę tygodniową słuchawki gamingowe Steel Series  (10 sztuk) oraz konsolę Xbox Series S (14 sztuk).

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za przygotowanie i adaptację globalnych materiałów POS na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii. Loterię wspiera ogólnopolska kampania reklamowa. W ramach działań reklamowych realizowana jest kampania digital i w social mediach (prowadzonych przez markę Nestlé), a także kampania telewizyjna. W sklepach pojawią się z kolei materiały POS.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj