Freebee uratuje milion pszczół

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Freebee uratuje milion pszczół

Program lojalnościwy Freebee planuje z okazji dokonania milionowego skanu konsumenckiego pomóc w odtworzeniu zniszczonej pasieki i tym samym uratować milion pszczół

Firma szacuje, że już w czerwcu odnotuje milionowy skan w stworzonym przez nią programie lojalnościowym. Z tej okazji Freebee planuje odtworzyć zniszczoną pasiekę należącą do Mirosława Forysia, członka Stowarzyszenia Pszczelniczego RP.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Freebee to program lojalnościowy, którego pomysłodawcą i twórcą jest Michał Niemczycki. Ideą przedsięwzięcia jest hasło: „Koniec lojalności. Era wzajemności”. Z Freebee korzystać można na dwa sposoby – z użyciem plastikowej karty albo za pomocą bezpłatnej aplikacji mobilnej. Jedna karta, dostępna w każdym z miejsc, objętych programem, uprawnia do zbierania punktów i korzystania z nagród u wszystkich partnerów, którzy przystąpili do programu. Aplikacja z kolei daje możliwość wyszukiwania partnerów Freebee znajdujących się w okolicy użytkownika i dodatkowo informuje o stanie konta.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij