Freebee uratuje milion pszczół

Program lojalnościwy Freebee planuje z okazji dokonania milionowego skanu konsumenckiego pomóc w odtworzeniu zniszczonej pasieki i tym samym uratować milion pszczół
O autorze
0 min czytania 2014-06-24

Firma szacuje, że już w czerwcu odnotuje milionowy skan w stworzonym przez nią programie lojalnościowym. Z tej okazji Freebee planuje odtworzyć zniszczoną pasiekę należącą do Mirosława Forysia, członka Stowarzyszenia Pszczelniczego RP.

Freebee to program lojalnościowy, którego pomysłodawcą i twórcą jest Michał Niemczycki. Ideą przedsięwzięcia jest hasło: „Koniec lojalności. Era wzajemności”. Z Freebee korzystać można na dwa sposoby – z użyciem plastikowej karty albo za pomocą bezpłatnej aplikacji mobilnej. Jedna karta, dostępna w każdym z miejsc, objętych programem, uprawnia do zbierania punktów i korzystania z nagród u wszystkich partnerów, którzy przystąpili do programu. Aplikacja z kolei daje możliwość wyszukiwania partnerów Freebee znajdujących się w okolicy użytkownika i dodatkowo informuje o stanie konta.