TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Stuart oferuje usługi dostawy na ostatniej mili także w Warszawie

Stuart, francuska firma wchodząca w skład Grupy DPD, rozpoczyna działalność w stolicy Polski. Jej celem jest m.in. zapewnienie firmom wyjątkowych usług kurierskich. Stuart świadczy szybkie dostawy nie tylko dla restauracji i sektora spożywczego, ale także handlu detalicznego i e-commerce.
O autorze
2 min czytania 2021-10-27

Podróż Stuarta po Polsce rozpoczęła się we wrześniu ubiegłego roku, od udanego startu w Toruniu i Szczecinie, gdzie firma współpracuje ze spółką AmRest (KFC, Pizza Hut, Burger King) oraz zrealizowała pilotaże z lokalnymi sklepami w segmencie detalicznym i spożywczym. Wśród najnowszych partnerów Stuarta znajdują się również Sphinx, North Food oraz sieć dark stores Rebel Tang. 

Co więcej, do międzynarodowych klientów Stuarta korzystających z usług w Wielkiej Brytanii, Francji, Portugalii i Hiszpanii należą między innymi Zara, Leroy Merlin, Ikea, Decathlon, McDonald’s, Carrefour czy Nespresso – wszystko dzięki ofercie usług dostosowanych do dostarczania artykułów premium, wielkogabarytowych oraz świeżych.

– Obsługa klienta na ostatniej mili jest przedłużeniem wizerunku marki, a jej jakość elementem wymagającym odpowiedniej kontroli firm. Dlatego potrzebują one zaufanego partnera, który pomoże im zapewnić odpowiednie doświadczenie na tym kluczowym odcinku, przenosząc przyjemność z otrzymywania paczki o krok dalej. Wszystko to nabiera jeszcze większego znaczenia w świetle rosnącej popularności modelu omnichannel q-commerce i nowej mobilności, gdzie funkcje takie jak dostawa ze sklepu, z podmiejskiego hubu, czy ekspresowa obsługa zwrotów nie powinny być opcją, ale standardem, by skutecznie odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby klientów – komentuje Agnieszka Majewska, general manager PL w Stuart.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wraz ze wzrostem liczby przesyłek dostarczanych tego samego i następnego dnia, dostawa stała się kluczowym czynnikiem różnicującym doświadczenia zakupowe w erze omnichannel, co ma duży wpływ na pozyskanie, utrzymanie i satysfakcję konsumentów. Nawet 58% konsumentów na całym świecie zdecydowałoby się na zakup towarów w konkretnym e-sklepie, właśnie ze względu na opcje dostawy. Co więcej 87% kupujących jest bardziej skłonnych do ponownych zakupów u sprzedawcy po pozytywnych doświadczeniach z dostawą*. Przejściu w kierunku wspólnego systemu logistycznego musi towarzyszyć rozwój inteligentnych technologii, takich jak geolokalizacja floty wraz z innowacyjną infrastrukturą. Sieć połączonych w ten sposób zasobów pomaga zaspokoić rosnący popyt na usługi poprzez bardziej równomierny podział kurierów i wybór odpowiedniej metody dostawy w czasie rzeczywistym.

Ekosystem usprawniający ostatnią milę

Misją firmy Stuart jest tworzenie logistyki dla zrównoważonego świata, aby pomóc miastom w zmniejszeniu zatłoczenia i zanieczyszczenia, przy jednoczesnej poprawie komfortu życia. Dlatego obecnie 60% floty Stuart, składającej się z rowerów, rowerów cargo, motorowerów i vanów jest przyjazne dla środowiska. Co więcej, do końca 2022 roku Stuart planuje podwoić liczbę przesyłek realizowanych ekoflotą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Firma opracowała 3 produkty – aplikację mobilną, aplikację internetową oraz API e-commerce dla firm ze wszystkich branż – restauracji, sklepów spożywczych, handlu detalicznego, ale także e-commerce – aby korzystać z platformy dostawczej i zamawiać szybkie, wygodne dostawy na żądanie. Średni czas odbioru wynosi 10 minut, a zarówno firmy, jak i ich końcowi klienci mogą śledzić przesyłki w dowolnym momencie, od odbioru do dostarczenia. Jeśli chodzi o dostawy żywności, Stuart nie pobiera żadnych dodatkowych prowizji, co oznacza, że firmy płacą jedynie za transport zamówienia. Dlatego też, pomimo silnej konkurencji, Stuart wciąż otrzymuje wiele zapytań ofertowych od restauracji i jest zdeterminowany, aby pomóc firmom z sektora F&B rozwinąć się jeszcze bardziej. W Warszawie firma będzie początkowo działać w centrum miasta i na Mokotowie, w godzinach 8-24, przez cały rok. Stuart planuje podwoić wolumen dostaw już w ciągu pierwszych 3 miesięcy świadczenia usług.

Efektem działań spółki jest wydajna, niezawodna i ekologiczna usługa, która pomoże przedsiębiorstwom sprostać rosnącym wymaganiom klientów poprzez zapewnienie szybkich i wygodnych dostaw na żądanie.

* The Delivery options benchmark, Metapack 2019.