Na ulice Gdańska wrócą wolnostojące nośniki reklamowe z segmentu premium, które w swojej ofercie ma AMS. Firma w postępowaniu przetargowym, dotyczącym umieszczania nośników reklamowych w pasach drogowych, wygrał 7 z 14 oferowanych przez miasto pakietów. Możliwość umieszczania nośników w pasach drogowych to kolejny etap porządkowania przestrzeni publicznej zgodnie z Uchwałą Krajobrazową Gdańska. Tam, gdzie jest to dozwolone, będą mogły stanąć nośniki o formie i wymiarach zgodnych z uchwałą. Firmy, które wygrały przetarg, oprócz opłaty za możliwość ustawienia nośników, zobowiązały się do posadzenia w pasach zieleni drzew i ich pielęgnacji. W sumie dzięki temu posadzonych zostanie dzięki temu 170 drzew.
Z kolei w postępowaniu konkursowym dotyczącym obsługi i eksploatacji wiat przystankowych z możliwością zainstalowania gablot reklamowych typu citylight AMS wygrał pakiet 153 wiat przystankowych w centralnych punktach Gdańska. Tym samym firma poszerzyła dotychczasową ofertę reklamy na nośnikach Premium Citylight i Citylight o 25%.
Zobacz również
– Nasza oferta się powiększa – to dobra informacja zarówno dla nas, jak i dla naszych klientów, którym zależy na reklamie w najlepszych lokalizacjach Gdańska. Wprowadzona w tym mieście w 2018 r. Uchwała Krajobrazowa znacząco zmniejszyła możliwości reklamy w przestrzeni publicznej. Cieszymy się, że wygrane przetargi zapewnią naszym klientom ciągłość działań reklamowych – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.
Billboardy w zamian za drzewa w pasach zieleni to ciekawy pomysł miasta, który doskonale wpisuje się w działalność prośrodowiskową AMS. Na EKO ofertę firmy składają się: system EKO wiat z dachami rozchodnikowymi w pięciu miastach, EKO słupy – największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną, EKO Backlight – zestaw proekologicznych rozwiązań oraz EKO Busback – miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej. AMS realizuje też kampanie edukacyjne w ramach projektu EKO Inicjatywa AMS.
W Gdańsku, poza reklamą na nośnikach citylight w wiatach przystankowych i wkrótce na nośnikach z segmentu premium, AMS oferuje klientom dotarcie do odbiorców poprzez wiele innych punktów styku z reklamą: nośniki Digital Indoor w galeriach handlowych, sieć bankomatów Planet Cash oraz kanał Move TV w klubach fitness z segmentu premium, a także pojazdy komunikacji miejskiej i podmiejskiej.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing