Ustrzel swój TV w piłkarskim konkursie Vifona!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ustrzel swój TV w piłkarskim konkursie Vifona!

Gratka dla fanów footballu z zacięciem copywritera - Vifon Polska rozdaje telewizory za najbardziej kreatywne okrzyki kibiców piłki nożnej. Do końca Mistrzostw Świata FIFA trwa konkurs „Vifold na mistrzostwach – ustrzel swój TV!”.

Konkurs nawiązujący do trwającego Mundialu to kolejna akcja powstała we współpracy marki Vifon Polska z trójmiejską Agencją Kreatywną NAOKO. To także kolejna inicjatywa wykorzystująca sylwetkę brand hero marki – Vifolda, stworzonego przez agencję. Makaronowy Vifold patronuje większości organizowanych konkursów (http://vifon.pl/pl/funzone/), w ramach komunikacji w social media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić dowolny produkt Vifona, wejść do dedykowanej aplikacji (www.vifon.pl/mistrzostwa) i dodać własny, autorski okrzyk kibica na cześć wybranej drużyny, obecnej na Mundialu. Okrzyk powinien nawiązywać do wybranego wcześniej zawodnika (mamy tu Vifonsteinera, Vifonalda, Vifuareza i wielu innych) oraz wybranego produktu Vifona. Do odbioru nagrody upoważnia skan/zdjęcie paragonu z datą dodania zwycięskiego zgłoszenia. W każdym tygodniu autor najlepszego okrzyku zgarnia telewizor Samsung Smart TV, a czterech wyróżnionych uczestników zestawy zup i gadżetów marki Vifon.

Konkurs trwa w dniach 16.06 – 13.07.2014.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij