TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Ustrzel swój TV w piłkarskim konkursie Vifona!

Gratka dla fanów footballu z zacięciem copywritera - Vifon Polska rozdaje telewizory za najbardziej kreatywne okrzyki kibiców piłki nożnej. Do końca Mistrzostw Świata FIFA trwa konkurs „Vifold na mistrzostwach – ustrzel swój TV!”.
O autorze
0 min czytania 2014-06-26

Konkurs nawiązujący do trwającego Mundialu to kolejna akcja powstała we współpracy marki Vifon Polska z trójmiejską Agencją Kreatywną NAOKO. To także kolejna inicjatywa wykorzystująca sylwetkę brand hero marki – Vifolda, stworzonego przez agencję. Makaronowy Vifold patronuje większości organizowanych konkursów (http://vifon.pl/pl/funzone/), w ramach komunikacji w social media.

Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić dowolny produkt Vifona, wejść do dedykowanej aplikacji (www.vifon.pl/mistrzostwa) i dodać własny, autorski okrzyk kibica na cześć wybranej drużyny, obecnej na Mundialu. Okrzyk powinien nawiązywać do wybranego wcześniej zawodnika (mamy tu Vifonsteinera, Vifonalda, Vifuareza i wielu innych) oraz wybranego produktu Vifona. Do odbioru nagrody upoważnia skan/zdjęcie paragonu z datą dodania zwycięskiego zgłoszenia. W każdym tygodniu autor najlepszego okrzyku zgarnia telewizor Samsung Smart TV, a czterech wyróżnionych uczestników zestawy zup i gadżetów marki Vifon.

Konkurs trwa w dniach 16.06 – 13.07.2014.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj