TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Stan marketingu B2B 2021 [badanie]

O autorze
2 min czytania 2021-11-04

Świat marketingu B2B zmienił się diametralnie w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. To, co do tej pory wydawało się niemożliwe – sprzedaż i spotkania zdalne – stało się normą, a naturalne metody pozyskiwania klientów, np. targi, konferencje czy spotkania bezpośrednie są dużo bardziej ograniczone lub działają w innej formule.

Większość z nas bardzo szybko reagowało, wprowadzając wiele, często rewolucyjnych zmian.

Czy nie byłoby dobrze wiedzieć, jak te zmiany wyglądają w innych firmach? Jak radzą sobie z nimi inni marketerzy? Na co stawiają w tej chwili profesjonaliści marketingu B2B i jak się odnajdują w tej nowej sytuacji?

Dlatego postanowiliśmy przeprowadzić badanie ankietowe, które da nam wszystkim odpowiedź na te i inne pytania. Chcemy zebrać tę wiedzę i podzielić się nią, aby ułatwić szukanie nowych sposobów działania i zrozumieć obecny stan marketingu B2B.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aby to badanie miało jak największą wartość, potrzebujemy Waszego głosu. Dlatego mamy dla Was propozycję – wymieńcie kilkanaście minut swojego czasu na dostęp do unikatowego na polskim rynku badania, z którego wnioski otrzymacie w specjalnym raporcie oraz podczas sesji online, gdzie będziemy go omawiać razem z ekspertami marketingu B2B.

Link do badania: stanmarketingub2b.gr8.com/

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Cel badania

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Chcemy dowiedzieć się jak pandemia zmienia działania marketingowe i pracę marketerów oraz handlowców w B2B na naszym rodzimym rynku. Liczymy na to, że wyniki będą początkiem szerszej dyskusji na temat stanu marketingu B2B oraz globalnych trendów.

Badanie obejmuje 6 obszarów:

  • strategia i planowanie działań marketingowych,
  • wiedza o klientach,
  • content marketing,
  • zarządzanie zespołem,
  • narzędzia wykorzystywane przez marketerów,
  • taktyki i działania.

Kogo zapraszamy do udziału w badaniu?

Do badania zapraszamy wszystkich, którzy zawodowo zajmują się marketingiem B2B i mają wpływ na te działania w swojej firmie. Ankieta jest anonimowa.

Dlaczego warto wziąć udział w badaniu?

Wszystkie osoby, które wezmą udział w badaniu i podzielą się swoimi doświadczeniami otrzymają e-book „O co warto pytać klientów, by tworzyć pomocne treści w B2B?” z check-listą 15 pytań, które od razu można wykorzystać w działaniu i kontaktach z klientami.

Ponadto osoby, które wyrażą zgodę, otrzymają dostęp do raportu prezentującego wyniki badania jeszcze przed oficjalną premierą, a także możliwość udziału w specjalnym webinarium, podczas którego opowiemy o wnioskach z badania i najciekawszych trendach w branży.

Wypełnienie ankiety zajmie około 12 minut. Doceniamy Twój czas i chęć podzielenia się swoimi doświadczeniami — to badanie dostarczy nam wszystkim ciekawych informacji na temat marketingu B2B i nie możemy tego zrobić bez Ciebie!

Kim jesteśmy?

Za przeprowadzenie badania odpowiadają Justyna Kosuniak i Katarzyna Matuszewska-Jagiełło z firmy JuKa-Jasny Przekaz, a także Łukasz Kosuniak, praktyk i konsultant marketingu B2B, autor kilku książek, między innymi „ABC Marketingu B2B” i „To jest Social Selling”.

Partnerzy badania

NowyMarketing, Webankieta, Marketer +, Marketing przy Kawie