Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Świąteczna kampania marki LEGO celebruje dziecięcą wyobraźnię

Tegoroczna kampania świąteczna pokazuje, jak zabawa klockami LEGO® pomaga uwolnić kreatywność dzieci, które budują, burzą i przebudowują świat wokół siebie na lepsze.
O autorze
2 min czytania 2021-11-09

Bohater filmu reklamowego zabiera widzów w czarującą podróż przez nieograniczoną wyobraźnię dzieci, które wykorzystują zabawę do łączenia ludzi i pokonywania wyzwań. Każda postać, zwierzę i pojazd w tej kolorowej przygodzie zostały zbudowane z klocków LEGO System in Play.

W filmie, w którym pojawia się przerobiona wersja klasyka popu „Don’t Stop Me Now” zespołu Queen – widzimy gigantyczne pszczoły odstraszające szturmowców z LEGO Star Wars, smoka gaszącego pożar rozpylając wodę zamiast płomieni oraz kaktusy, które otrzymują wspaniałe kurtki z płytek LEGO, aby mogły przytulić się do balonowych psich przyjaciół. Aby ułatwić osobom planującym prezenty znalezienie produktów LEGO, które inspirują dzieci w filmie, w sklepach znajdą się dedykowane materiały reklamowe.

Opracowana przez zespół kreatywny agencji LEGO, w pełni zintegrowana globalna kampania będzie prowadzona w różnych kanałach takich jak: telewizja, digital, serwisy społecznościowe, e-commerce, a także w sklepach LEGO. Film został stworzony przez wielokrotnie nagradzany zespół, w tym wyreżyserowany przez grupę filmowców TRAKTOR, wyprodukowany przez Stink Paris i MPC, odpowiedzialnych za post-produkcję.

– Jak wszystko, co robimy, ta kampania jest inspirowana przez dzieci, których niezwykła wyobraźnia pokazuje nam, że świat jest pełen możliwości. Niezależnie od pasji dziecka – czy są to pojazdy, zwierzęta, superbohaterowie, sztuka, rzemiosło, czy coś zupełnie innego – dzięki zabawie klockami LEGO mogą one odkrywać i przebudowywać otaczający je świat, rozwijając jednocześnie umiejętności takie jak kreatywna odporność, komunikacja i pewność siebie, której potrzebują, aby w nim prosperować – powiedziała Julia Goldin, dyrektor ds. produktów i marketingu w Grupie LEGO.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji świątecznej Grupa LEGO stworzyła również dwa zestawy, które umożliwiają przebudowę dzięki instrukcji. Każdy z nich został zaprojektowany tak, aby pomóc dzieciom i rodzicom przekształcić istniejące budowle w zupełnie inne kreacje i pokazać nieskończone możliwości przebudowy w LEGO System in Play. Magiczny wóz LEGOFriends (41688) zmienia się w elektryczny samochód sportowy, a zestaw LEGO Technic Monster Jam Digger Pullback staje się bojowym samolotem pirackim. Instrukcje dotyczące obu zestawów dostępne są na stronie LEGO. com/RebuildtheWorld.

Równolegle z kampanią świąteczną prowadzona jest coroczna inicjatywa LEGO Group #BuildToGive. Już piąty rok z rzędu akcja #BuildtoGive będzie zachęcać rodziny do spotkań i kreatywnego korzystania z klocków LEGO, aby pomóc potrzebującym dzieciom. Za każdą zbudowaną gwiazdkę i udostępnioną w mediach społecznościowych lub w serwisie LEGO Life z hashtagiem #BuildToGive przed końcem grudnia, Grupa LEGO przekaże zestawy LEGO dzieciom w potrzebie. Dzięki czemu nawet 1,5 miliona dzieci ze szpitali, domów dziecka i ubogich rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji będzie miało okazję do zabawy podczas tegorocznych Świąt. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź stronę: LEGO. com/BuildToGive.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Nowa kampania świąteczna i inicjatywa #BuildToGive są częściami platformy Rebuild the World Grupy LEGO, która celebruje kreatywność dzieci, inspiruje je do wyobrażania sobie lepszego świata oraz pokazuje, jak zabawa klockami LEGO pomaga rozwijać im ważne umiejętności na całe życie. Więcej informacji znajduje się na stronie: LEGO. com/RebuildtheWorld.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się