„Kto chce FREENTERNET? Ręka w górę!” - kampania promocyjna INEA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Kto chce FREENTERNET? Ręka w górę!”  - kampania promocyjna INEA

INEA rozpoczęła kampanię promującą usługę szybkiego Internetu 50 Mb/s dla klientów indywidualnych z Poznania i regionu Wielkopolski.

Celem kampanii jest sprzedaż nowej promocyjnej oferty FREENTERNET oraz wsparcie wizerunku INEA jako operatora dostarczającego rewolucyjnych rozwiązań wielkopolskim użytkownikom Internetu. Kampanii towarzyszy konkurs dla nowych i dotychczasowych Abonentów, w którym wygrać można nowoczesny tablet.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania swoimi działaniami obejmuje zintegrowane media: outdoor, spoty reklamowe w lokalnej telewizji (WTK i TV Wielkopolska), spoty radiowe lokalnych rozgłośniach, Internet (kampanie odsłonowe na portalach epoznan.pl, ekonin.pl, www.inea.pl), wysyłkę direct mail oraz e-mail, działania w mediach społecznościowych oraz kampanijne materiały POS we wszystkich biurach obsługi klienta INEA.

Strategię komunikacji oraz kreację materiałów kampanii dla wszystkich mediów opracowała agencja full service MINIMA – Ludzie do reklamy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dział Promocji i Reklamy INEA. 

Kampania zakończy się 31 października 2012 r. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij