TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marcin Nurkiewicz dyrektorem kreatywnym w Abanana

Marcin Nurkiewicz objął funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Abanana. Poprzednio na stanowisku senior copywritera związany był z Instytutem Rozwoju Reklamy
O autorze
0 min czytania 2014-06-30

Nurkiewicz jest odpowiedzialny m.in za pomysł zaproszenia Magdy Gessler do udziału w kampanii Ulgix, czy nagrodzoną w konkursie Idea Awards kampanię marki Verbena: Sięgnij do torebki.

Jest autorem scenariuszy spotów TV dla takich marek jak m.in.: Honda, Hyundai, Sphinx czy ostatniej kampanii Suzuki SX4, z udziałem Roberta Korzeniowskiego.

– Pragnę tworzyć idee, które będą nie tylko kreatywne, ale również w pełni zintegrują technologie dostępne w obszarze inteactive, social media z działaniami ATL i offline – mówi Marcin Nurkiewicz. Aktualnie skupia się na rozwijaniu zainteresowań związanych nie tylko z obszarem interactive czy e-commerce, ale również reżyserii oraz produkcji spotów reklamowych na potrzeby telewizji oraz internetu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj