Marcin Nurkiewicz dyrektorem kreatywnym w Abanana

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marcin Nurkiewicz dyrektorem kreatywnym w Abanana

Marcin Nurkiewicz objął funkcję dyrektora kreatywnego w agencji Abanana. Poprzednio na stanowisku senior copywritera związany był z Instytutem Rozwoju Reklamy

Nurkiewicz jest odpowiedzialny m.in za pomysł zaproszenia Magdy Gessler do udziału w kampanii Ulgix, czy nagrodzoną w konkursie Idea Awards kampanię marki Verbena: Sięgnij do torebki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jest autorem scenariuszy spotów TV dla takich marek jak m.in.: Honda, Hyundai, Sphinx czy ostatniej kampanii Suzuki SX4, z udziałem Roberta Korzeniowskiego.

- Pragnę tworzyć idee, które będą nie tylko kreatywne, ale również w pełni zintegrują technologie dostępne w obszarze inteactive, social media z działaniami ATL i offline – mówi Marcin Nurkiewicz. Aktualnie skupia się na rozwijaniu zainteresowań związanych nie tylko z obszarem interactive czy e-commerce, ale również reżyserii oraz produkcji spotów reklamowych na potrzeby telewizji oraz internetu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij