Parodia Marka Zuckerberga w kampanii promującej Islandię

Parodia Marka Zuckerberga w kampanii promującej Islandię

Inspired by Iceland zaprezentował krótki film promujący Islandię. Kampania opiera się na parodii przedstawionego niedawno spotu Marka Zuckerberga opowiadającego o metawersum.

Niedawno założyciel Facebooka poinformował o rebrandingu firmy stojącej za takimi serwisami społecznościowymi jak Facebook, Instagram i WhatsApp. Odtąd działalność Meta ma skupiać się na tworzeniu metawersum łączącego świat wirtualny i rzeczywisty. W celu promocji nowego obszaru działalności firmy, Mark Zuckerberg zaprezentował film wyjaśniający, na czym polega świat metaverse i jakie korzyści wynikają z wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Inspired by Iceland to platforma komunikacyjna mająca na celu promocję Islandii i islandzkich produktów. W odpowiedzi na prezentację świata metawersum, który jest „na wyciągnięcie ręki”, organizacja stworzyła spot, w którym pojawia się prezenter, Zack Mossbergsson ucharakteryzowany na podobieństwo Marka Zuckerberga. Islandczyk w żartobliwy sposób podkreśla, że świat, który można obserwować i rzeczy, które można dotknąć, już istnieje.

Mężczyzna parodiuje szefa firmy Meta, opowiadając o „Icelandverse”, czyli świecie Islandii, w którym nie trzeba być „dziwacznym”. Prezenter wylicza naturalne dobra, którymi szczyci się niewielki kraj i które można zaobserwować, dotknąć czy posłuchać, bez „głupio wyglądających zestawów słuchawkowych”. Prezenter zachęca do wkroczenia w naprawdę wciągający świat, w którym prawdziwi ludzie komunikują się ze sobą, woda jest mokra, a wszystkie naturalne zjawiska i obiekty można obserwować dzięki swoim własnym gałkom ocznym.

Inspired by Iceland stworzył krótki, humorystyczny filmik, który zarazem zachęca ludzi do refleksji. Jednocześnie spot stanowi prezentację wszystkich największych atrakcji wyspy, którą Mossbergsson podsumowuje jako „świat o nieskończonych możliwościach, który będzie trwał wiecznie”.

PS
W jednej ze swoich kampanii Islandia zachęcała turystów do przyjazdu na wyspę i przerobienia swoich dresów na buty trekkingowe, by wygodniej móc doświadczać nowych przygód w popandemicznej rzeczywistości.

PS 2
Meta stworzyła pierwszą kampanię obrazującą działanie nowej rzeczywistości i przedstawiła plany na rozwój sklepów z nowoczesnymi gadżetami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij