TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tetra Pak promuje bardziej zrównoważone opakowania

W najnowszej kampanii producent opakowań wraz z nowym standardem swoich produktów promuje również nowe podejście do opakowań dla żywności.
O autorze
1 min czytania 2021-11-15

Wystartowała nowa kampania marki Tetra Pak adresowana do producentów żywności w dwóch odsłonach – skierowanej do producentów zup oraz do producentów mokrej karmy dla zwierząt. Kampania wpisuje się w główne motto firmy „CHRONI TO, CO DOBRE” i odzwierciedla wizję bezpiecznej i dostępnej żywności. Jej celem jest pokazanie bardziej zrównoważonej alternatywy dla żywności pakowanej w puszki, saszetki, tacki aluminiowe lub słoiki.

Opakowania Tetra Pak, wykorzystujące materiał Tetra Recart, są niskoemisyjne, stworzone głównie z surowców odnawialnych i nadające się do recyklingu. Tetra Recart jest pierwszym wytrzymałym materiałem opakowaniowym na bazie papieru. W porównaniu z puszkami materiał jest lżejszy i można zmieścić go o ok. 10-20% więcej w transporcie, co powoduje zmniejszenie emisji CO2 związanej z logistyką. Prostokątny kształt opakowania zajmuje do 30% mniej miejsca na półce i sprawia, że idealnie nadaje się do celów logistycznych, e-commerce jak i sprzedaży detalicznej. Wyniki niezależnego badania pokazują, że w porównaniu z opakowaniami alternatywami, Tetra Recart ma zdecydowanie niższy ślad węglowy.

Komunikacja rozpoczyna się 15 listopada i potrwa do końca roku. Ze względu na grupę docelową i segment B2B, działania reklamowe prowadzone są w mediach digitalowych i obejmują content marketing, social media i mailingi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Bror & Bror.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj