Immersion Games S.A. nawiązało współpracę z największym producentem urządzeń fitness na świecie – iFIT Inc.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Immersion Games S.A. nawiązało współpracę z największym producentem urządzeń fitness na świecie – iFIT Inc.

Immersion Games S.A., warszawskie studio specjalizujące się w tworzeniu gier VR, nawiązało współpracę z największym producentem urządzeń fitness na świecie – iFIT Inc. Dzięki kooperacji, gry warszawskiej spółki zawierające elementy fitness i sportu, będą wspólnie promowane przez obydwie firmy.

iFIT Inc. to największy na świecie producent sprzętu do ćwiczeń, w którego portfolio wchodzą takie marki jak NordicTrack®, ProForm® i Freemotion®

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na mocy umowy, Immersion Games S.A. będzie posługiwać się globalną licencją iFIT oraz publikować gry pod parasolem „Powered by iFIT”. Jednocześnie amerykańska spółka będzie promować te tytuły za pośrednictwem swoich technologii i aplikacji.

Immersion sp. z o. o., spółka-matka Immersion Games S.A. i zarazem jej większościowy akcjonariusz, współpracuje z iFIT od 2018 roku. Na przestrzeni lat, warszawska firma zrealizowała szereg projektów dla amerykańskiej korporacji, łącząc sprzęt fitness iFIT z technologiami VR i silnikami gier komputerowych. Immersion wykonało także szereg gier VR dedykowanych dla rowerków fitness, prezentowanych na targach CES 2019.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że doszło do nawiązania tej współpracy. iFIT to rozpoznawalna na całym świecie marka, o bazie subskrybentów wynoszącej ponad 6 milionów użytkowników. Możliwość dotarcia do ludzi, którzy są aktywnie zainteresowani ciekawymi sposobami na urozmaicenie swoich programów treningowych, jest ogromną szansą dla naszych gier – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games S.A. – Z radością mogę poinformować, że podpisana umowa dotyczy także naszej debiutanckiej gry Disc Ninja, która od sierpnia tego roku jest dostępna na platformie Oculus Quest Store – największym i najbardziej prestiżowym amerykańskim sklepie z aplikacjami VR – dodaje Bartosz Rosłoński.

Immersion Games S.A. istnieje od grudnia 2020 roku. Od 15 września akcje Spółki są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect. We wrześniu Immersion Games poinformowało, że Disc Ninja jeszcze w tym roku zostanie opublikowana na rynku chińskim, za pośrednictwem platformy Pico VR.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij